×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری قاضی قلابی در البرز
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی طرح شکایت از سوی یک شهروند نظرآبادی مبنی بر کلاهبرداری توسط فردی که خود را قاضی دادگستری معرفی و با وعده کذایی حل و فصل پرونده قضائی، مبالغی را از وی دریافت کرده بود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه تحقیقات و پی جویی های پلیس به سرعت به نتیجه رسید و فردی که با سوءاستفاده از تردد در مراجع قضائی و با ادعای نفوذ در مراجع ذیصلاح به مردم وعده حل و فصل پرونده را می داد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ گودرزی در ادامه تصریح کرد: در روند تحقیقات تکمیلی مشخص شد این متهم به همین شیوه و با فریب شهروندان تاکنون حدود یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد بدون در نظر گرفتن روال قانونی امور و نیازمندی های اداری خود، به افراد سودجو و وعده های فریبنده این چنینی اعتماد و نادانسته اقدام به واریز وجه به حساب کلاهبرداران می کنند، از اعتماد بی مورد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک به پلیس مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.