×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سردار عباسعلی محمدیان روز سه شنبه ۱۴ تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که قبلا پلیس به آحاد مردم قول داده بود که اقدامات بی امان خود را علیه مجرمان تعطیل نکند در طول این مدت اقدامات بی امان ما و همراهی بسیار خوب دستگاه قضایی ادامه داشت و در کمتر از ۷۲ ساعت گذشته همکاران ما ۱۱۵ سارق و مالخر را دستگیر کردند. این افراد باندهایی هستند که با یک کار پیچیده دو ماهه دستگیر شده‌اند و ارزش اموال مکشوفه حدود ۱۵ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: این ۱۱۵ نفر در قالب ۴۰ باند مختلف هستند که به صورت گروهی در زمینه زورگیری و سرقت از منازل فعالیت می‌کردند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: در حوزه زورگیری امروز یکی از سرقت‌هایی که در حال زیاد شدن است، سواستفاده سارقان از غفلت دارندگان تلفن‌های همراه است چون افراد هنگام صحبت با تلفن توجهی به اطراف ندارند و سارقان از این فرصت بهره می‌برند.

وی به موضوع سارقان مأمور نما هم اشاره و اعلام کرد: به همه شهروندان اعلام می‌کنیم هر کسی که با لباس نیروی انتظامی، خودرو شخصی، اسلحه و بی سیم خود را مامور معرفی کرد باید کارت شناسایی در اختیار بگذارد. سلاح و بی سیم نشانه مامور بودن نیست برای ورود به اماکن خصوصی هم احتیاج به مجوز دادستانی است بدون اینها به هیچ وجه با افراد لباس شخصی همکاری نکنند و اگر به موضوعی مشکوک شدند با ۱۱۰ تماس بگیرند.

وی در خصوص نگهداری اموال در منزل هم گفت: تاکید ما این است که منازل یا کمدهای خانه گاوصندوق نیست هر چند گاوصندوق هم در داخل منزل مناسب نیست. گاوصندوق زمانی مناسب است که مهار یا مخفی شده باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});