×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، دکتر سعید جلیلی، نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی امروز در مراسم چهلمین روز شهادت بسیجی شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان که در مسجد جامع کمالشهر برگزار شد، گفت: دشمنان در این چند دهه همه حربه های موجود را علیه ملت ایران به کار برده اند و این مردم با همه وجود خود ترور، جنگ، فشار اقتصادی و … را لمس کرده اند.

وی افزود: اما سوال اینجاست که چرا دشمنان موفق نشدند به آمال و آرزوهای خود برسند؟ زیرا آن ها ایمان این ملت را در محاسبات خود در نظر نگرفته بودند. نوجوان ۱۳ ساله ای مانند شهید محمدحسین فهمیده از همین شهر کرج از جای بر می خیزد و با همه وجود در مقابل دشمنان می ایستد؛ آن ها او را در محاسبات خود در نظر نگرفته بودند و طی این سال ها در همه عرصه ها با شکست مواجه شدند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی مطرح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، دشمنان می گفتند به این ملت سیم خاردار ندهید اما امروز این کشور به جایی رسیده که خود آن ها اذعان می کنند که نگران هستند سلاح های پیشرفته ایران صادر شود و اعتراف می کنند که این کشور یکی از ۱۱ کشور دنیاست که چرخه سوخت هسته ای دارد.

جلیلی عنوان کرد: دشمنان با ملتی روبرو شدند که فهمیدند حتی اگر تمام توان خود را نیز بسیج کنند، به نتیجه نخواهند رسید و شکست خواهند خورد. زمانی که دشمن در مقابله با یک ملت از رویارویی مردانه با آن ها عاجز می شود، به اقدامات دیگری برای رسیدن به اهداف شوم خود روی می آورد. زمانی می گفتند که گزینه ها روی میز هستند اما حتی با این گزینه ها نیز موفق نشدند.

وی بیان کرد: در جنگ صفین زمانی که دشمن دریافت نمی تواند با حضرت امیرالمومنین علی (ع) مقابله کند و در جنگ با او موفق شود، به غارتگری و حرکات ناجوانمردانه و بزن در رو روی آورد و حرکتی را آغاز کرد که سرزمین های تحت حکومت حضرت علی (ع) ناامن شود و در آن ها امنیت احساس نشود. امروز نیز دشمنان دریافته اند که در جنگ موفق نمی شوند، به همین دلیل اقدام به القای ناامنی می کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: به شهادت رساندن تعدادی از جوانان و هموطنان ما در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، ایذه، شیراز و … القای ناامنی در کشور و نشانه استیصال دشمنان و ناامیدی آن ها از ابزارها و گزینه هایی است که فکر می کردند در اختیار دارند. زمانی که از رویارویی با چنین ملتی ناامید می شوند، به غارتگری روی می آورند.

جلیلی اذعان کرد: رژیم صهیونیستی که نتوانست در برابر جریان مقاومت بایستد و با بسیج همه پشتیبانان و متحدانش ملت ایران را به زانو در بیاورد، رسما اعلام کرد که راهبرد ما در برابر ایران، راهبرد هزار خنجر است. این موضوع نشانه چیزی غیر از حماقت، استیصال و ناامیدی دشمن است؟ آن ها فهمیده اند که نمی توانند با ابزارهای خود با چنین ملتی مقابله کنند.

وی عنوان کرد: آن هایی که یک عمر با استفاده از هرآنچه که در توان داشتند از جمله موشک، بمباران، ترور، فشار اقتصادی و … نتوانستند موفق شوند، امروز می خواهند با چاقوکشی و القای تنفر و خشونت پیروز شوند؛ همان کسانی که شعار آزادی و زندگی سر می دهند عده ای را به زدن و کشتن تشویق می کنند. اما باز هم دشمنان در محاسبات غلط خود، دچار خطا شده اند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: آن ها مردی که از نقطه حاشیه ای شهر وارد میدان می شود و در مقابل آن ها می ایستد را در محاسبات خود ندیده بودند؛ این مرد کسی نیست جز شهید سید روح الله عجمیان. این شهید، تمام استدلال هایی که دشمنان ماه ها و بعضا سال ها آن ها را دنبال می کردند، با همه وجود باطل کرد و نشان داد که خون بر شمشیر پیروز می شود.

جلیلی خاطرنشان کرد: عده ای مدعی می شوند که یکسری افراد به دنبال منافع خود هستند اما زندگی شهید عجمیان نشان می دهد که او در برابر آرمان هایش هیچ انتظار و برخورداری نداشته است. او چه منافعی جز حقیقت خواهی و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و پاسداشت خون شهدا داشت؟ واقعه ای که چند ساعت به طول انجامید، تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی متذکر شد: امید آن می رود بتوانیم پاسدار خون این شهدا و فداکاری های آن ها باشیم و روز به روز بر عزت و موفقیت این کشور افزوده شود و روزی برسد که پرچم این انقلاب با دستان باکفایت رهبر معظم انقلاب به دست صاحب اصلی این انقلاب یعنی حضرت ولیعصر (عج) برسد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});