×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مهرداد کیانی در حاشیه نشست تعیین تکلیف تعهدات شهرداری کرج به موسسه رازی با بیان این که موسسه رازی مجموعه ای ملی، بزرگ و باعظمت است، گفت: حضور در موسسه رازی موجب خرسندی است زیرا این مجموعه در حوزه سلامت و امنیت غذایی و بهداشتی، خدماتی فراوان به کشور عرضه کرده است و باید از آن حفاظت کنیم.

وی با اشاره به این که در سال های گذشته پروژه هایی بسیار بزرگ در شهرداری کرج آغاز شد که در برخی موارد بودجه مناسب و لازم برای آن اختصاص نیافته بود، گفت: تفاهم نامه شهرداری کرج و موسسه رازی از جمله پروژه های بزرگ سال های گذشته است که طی آن، دو طرف به یکدیگر تعهداتی داشتند و به رغم این که بخش عمده ای از تعهدات شهرداری به موسسه رازی اجرا نشده، اما برخورد مدیران موسسه با سعه صدر و مهمان نوازی همراه بوده است.

کیانی افزود: برای اجرای تعهدات شهرداری کرج و موسسه رازی، به زودی نشستی تخصصی متشکل از مدیران و کارشناسان حقوقی، فنی و مالی طرفین، برگزار خواهد شد تا توافقات گذشته و میزان بدهی شهرداری به موسسه به روز شده و شهرداری بتواند تعهدات خود را با استفاده از سازوکارهای موجود به اجرا درآورد.

شهردار کرج با ابراز امیدواری مبنی بر این که نتایج این نشست ها به ایجاد فضایی مناسب برای همکاری های بیشتر بین این دو مجموعه منجر شود، اضافه کرد: تنگناهای اقتصادی شهرداری، امکان عمل به تعهدات مالی گذشته را دشوار می کند، اما در ماجرای این تفاهم نامه، حق با موسسه رازی است و خود را به تمام تفاهم و توافقات شهرداران پیشین کرج با موسسه رازی، متعهد و پایبند می دانم و به زودی در قالب نشست کارشناسی این موضوع بررسی و پیگیری خواهد شد.

کیانی، موسسه رازی، را مجموعه ای ملی و مهم خواند و اظهار کرد: از افتخارات بنده است که در مراسم مختلف به اثر واکسن سرخک این موسسه روی بازوی ایرانیان، به عنوان واکسنی موثر که از خدمات استان البرز به مردم ایران است، یاد می کنم و باید برای رفع مشکلات و دغدغه های این موسسه تلاش کنیم.

گفتنی است؛ طبق تفاهم نامه سال ۱۳۹۴ بین شهرداری کرج و موسسه رازی، شهرداری متعهد به ارائه خدمات مختلف از جمله تامین زیرساختهای اتاق تمیز برای ساخت واکسن در ازای بهره برداری بخشی از زمین های ضلع شمالی موسسه برای اجرای پروژه تعریض ادامه بلوار ماهان شد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});