×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جابه‌جایی بیش از ۱۰ میلیون تن کالا در البرز
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، میثم قدمی اظهارکرد: سال گذشته بیش از۱۰ میلیون و۱۵۰هزار تن کالا طبق بارنامه‌های صادر شده از مبادی استان به سایر نقاط کشور جابه‌جا شده است.

وی با بیان اینکه ۸۶ شرکت حمل ‌و نقلی در این مدت جا‌به‌جایی کالاهای حمل شده را برعهده داشتند، افزود: بیشترین کالای جابه جایی از مبدا البرز شامل انواع سیمان، موادغذایی، محصولات کشاورزی و کالاهای فلزی بوده که این کالاها طی ۸۰۱ هزار سفر از مبدا استان البرز جابه‌جا شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹هزار و ۷۶۱ راننده با استفاده از ۱۰هزار وسلیه نقلیه سنگین مشغول فعالیت در بخش حمل و نقل کالا هستند، گفت: سال گذشته ۸۰۱ هزار و ۶۲۵ برگ بارنامه در این استان صادر شده است.

قدمی در ادامه درباره میزان جابه‌جایی مسافر در این بازه زمانی توضیح داد و گفت: سال گذشته در مجموع یک میلیون و۱۳۰هزار مسافر در استان طی ۱۱۸هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شدند که این تعداد در مقایسه با سال ۹۹، از رشد ۱۹ درصدی در تعداد مسافر و ۹ درصدی رشد را در تعداد سفر نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره‌ کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز عنوان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۰ هزار خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی البرز مراجعه کرده که این رقم در مقایسه با سال ۹۹، به میزان۶ درصد افزایش  داشته است.

وی تصریح کرد: از تعداد ۵۰ هزار خودرویی که به مراکز مذکور مراجعه کردند، بیش از ۸۲ درصد خودرو موفق به اخذ معاینه فنی شده و خودروهای مردود سهم ۱۸ درصدی داشته‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.