×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تست سرد اولین رام قطار شهری کرج انجام شد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علی قاسم پور  اظهار کرد: در ر استای راه اندازی پروژه خط۲ قطار شهری تست سرد اولین رام قطار شهری کرج به همت همکاران در حوزه حمل و نقل و تجهیزات ریلی با موفقیت انجام شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این تست رام قطار ۲۰۱ پروژه خط۲ با حرکت از سکوی شمالی ایستگاه آیت الله طالقانی و با عبور از ایستگاه های میدان شهیدآجرلو، سه راه رجایی شهر، دهقان ویلا، میانجاده و با رسیدن به ایستگاه چهل و پنج متری گلشهر که با تمامی نکات عمرانی و تجهیزاتی مورد ارزیابی قرار گرفت، پس از شانت( تغییر خط از شمالی به جنوبی با سوزن جابه جایی خط ) از خط جنوبی به سمت ایستگاه آیت الله طالقانی با موفقیت بازگشت شد.
قاسم پور بیان کرد: در این تست صورت گرفته کلیه موارد مورد نیاز راه اندازی شناسایی و مقرر گردید به زودی با برق دار کردن خط اجرایی پروژه، تست گرم انجام پذیرد.

وی با اشاره به تاثیر راه اندازی مترو در کاهش ترافیک شهر گفت: مترو می تواند نقش مهمی در کاهش ترافیک شهر و تسیهل در عبور ومرور شهروندان ایفا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: موضوع ترافیک، هوای پاک و بحث‌های پیرامون انرژی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و این موضوع بر کسی پوشیده نیست در این راستا مدیریت شهری باید اهتمام ویژه داشته باشد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.