×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، نادر بیننده در حاشیه جلسه بررسی و چگونگی هزینه‌کرد اعتبارات شورای اجتماعی کشور به استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: حدود شش میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان اعتبار از طرف شورای اجتماعی کشور برای البرز در نظرگرفته شده و تاکنون نزدیک به ۵۰ درصد این اعتبار به ۱۸ دستگاه اجرایی ابلاغ شده است.

بیننده افزود: این دستگاه‌ها تا تیرماه سال آینده باید نسبت به جذب کامل این اعتبارات اقدام و ضمن اینکه باید به صورت مساله محور به سرفصل‌های اعلامی ورود کنند باید برنامه‌های شفاف و قابل رصد و پایش داشته باشند و عملکرد آنان هم برای مردم و هم برای دستگاه‌های فرادستی مشخص باشد.

وی خاطرنشان کرد: آسیب‌ها و مسائل اجتماعی مثل معتادین متجاهر، کودکان کار و بازمانده از تحصیل، اعتیاد و … در البرز در حال افزایش است و در همین راستا برای حل این مسائل و رفع این مشکلات استانداری وظیفه هم افزایی میان دستگاه‌ها دارد. بر همین مبنا دستگاه‌های اجرایی باید با ارقام در نظر گرفته شده از سوی شورای اجتماعی کشور اقداماتی نه در راستای شرح وظایف خود بلکه اقدامات مناسب و ویژه‌ای را با سرفصل و هزینه مشخص انجام دهند.

این مسئول از رسانه‌ها خواست با عقلانیت و انصاف عملکرد مدیران در این حوزه را رصد کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا اعتبار شش میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومانی برای استان البرز که با حجم زیادی از آسیب‌ها و مسائل اجتماعی مواجه است کفایت می‌کند یا خیر گفت: هر ساله صدها میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود و این اعتبار هم علاوه بر آن اعتبارات است که از سوی شورای اجتماعی کشور ابلاغ شده است. ضمن اینکه با رایزنی‌هایی که از سوی استاندار محترم البرز صورت گرفته پیگیر هستیم تا مشکلات و مسائل البرز هم سطح تهران دیده شود به همین دلیل اگر دستگاه‌های اجرایی بتوانند این اعتبارات را جذب کنند برای سال‌های آتی قابل افزایش است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});