×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز ؛ علیرضا رحیمی در حاشیه جلسه بررسی مبادی و خروجی های شهر کرج که با حضور معاونین عمران ، شهرسازی و ترافیک،رییس سازمان سیما و منظر،مدیران و مشاور مربوطه برگزار شد گفت: با توجه به بیانات نماینده محترم ولی فقیه در استان و

پیگیری اعضای محترم شورا در آذرماه سال گذشته این موضوع در کمیسیون عمران بررسی و در بودجه ۱۴۰۲ جهت ساماندهی ورودی و خروجی های شهر کرج ۲۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری به تنهایی موظف به ارائه خدمات در برخی محدوده‌ها نیست، از کم کاری اداره کل راهداری در اجرای خدمات مربوط به خود سخن گفت و افزود: این اداره کل، بار وظایف خود را بر دوش شهروندان و شهرداری رها کرده است.

رحیمی ضمن اشاره به این موضوع که اداره کل راهداری مدیریت مسافرت های بین شهری در ایام پیک سال را بر عهده خود مردم گذاشته اضافه کرد: این اداره کل، حفظ و نگهداری مسیرها و زیباسازی ورودی و خروجی شهر را نیز در حیطه وظایف خود ندانسته و این در حالی است که خود را محق بهره‌برداری تجاری از فضاها و اماکن تجاری بین مسیر می‌داند.

علیرضا رحیمی جهت تشریح روشن تر موضوع، از پروژه قزلحصار سخن گفت و افزود: طبق دعوت از مسولان مربوطه اداره کل راهداری توافقی مبنی بر اجرای اقدامات عمرانی در ضلع شرق مسیر از سوی شهرداری و انجام خدمات عمرانی ، روشنایی و اصلاح پلهای عابر پیاده از سوی این اداره کل صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: با وجود رخ دادن حوادث و خسارت‌های مالی و جانی متعدد شهروندان، مجموعه مدیریت شهری به منظور ارتقای سطح ایمنی شهروندان با صرف حدود ۱۰۰ میلیارد تومان، اقدامات لازم اعم از جدولگذاری، نصب تجهیزات لازم ترافیکی ، لوله گذاری به طول ۱۴ کیلومتر برای جمع آوری آب های سطحی مسیر را انجام داد اما همچنان دستگاه متولی خدمات ناقصی را به اجرا دراورد.

رحیمی ضمن دعوت مدیرکل اداره راهداری جهت پاسخ به اعضای شورا و شهروندان به صحن علنی شورای شهر، تأکید کرد: علاوه بر آن ضروری است تکلیف دیگر وظایف این اداره کل در زیباسازی و ایمن سازی ورودی ها و خروجی های شهر نیز مشخص شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});