×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی مجلس تصریح کرد: مجلس در بند ت تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ ظرفیت خوبی را برای رفع مشکل احکام تخریب کمیسیون ماده صد ایجاد کرده است.
برابر این بند، ساختمان‌هایی که تا پایان سال ۱۴۰۰ مشمول حکم تخریب شده‌اند، مشروط بر رعایت اصول سه‌گانه فنی، بهداشتی و شهرسازی ( استحکام بنا – رعایت حدود ملک – عدم تغییر کاربری ) می‌توانند با پرداخت نقدی عوارض و جریمه قانونی، حکم تخریب را کان لم یکن نمایند.
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد ضمن شنیدن گزارش عملکرد شورای ششم و تشریح اقدامات مجلس در حوزه مدیریت شهری، خواستار برنامه‌ریزی برای ایجاد یک فرآیند مطلوب جهت استفاده مردم و مدیریت شهری از فرصت ایجاد شده توسط قوانین مصوب مجلس شد.
مهدی عسگری ضمن تبریک روز شوراها در نشست با اعضای شورای اسلامی کلانشهر کرج توضیح داد: مجلس در راستای کمک به مدیریت شهری مصوبات خوبی داشته که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: از جمله این مصوبات ، اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده بود که بر اساس این مصوبه، افزایش ۳۳ درصدی سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از ماليات بر ارزش افزوده محقق شد و با پیگیری های استانی نحوه پرداخت سهم شهرداری ها، نظم و نظام خوبی در این حوزه ایجاد شد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});