×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیش از ۴۰۰ اثر در جشنواره ابوذر داوری شد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، زهرا کورانی افزود: با داوری این آثار و مشخص شدن اثرهای برتر مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر استان البرز در روز شنبه بیست و یکم اسفند ماه با حضور مسوولان ارشد استانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
وی با اشاره به حذف برخی از بخش های این جشنواره به دلیل کیفیت پایین آثار ارسالی عنوان کرد: بخش هایی از جمله فضای مجازی که برای اولین بار در جشنواره دیده شده بود به همین دلیل حذف شد این در حالی است که در حوزه ای مانند خبر نیز با وجود اینکه این بخش اساس و پایه رسانه می باشد آثار ارسالی بسیار ضعیف و هیچ یک از آثار حایز رتبه نشدند.
کورانی اضافه کرد: پایین بودن سطح کیفی خبرهای ارسالی نشان دهنده این مهم است که باید در اصلاح حوزه خبر در استان به صورت جدی برنامه ریزی هایی صورت بگیرد.
وی ادامه داد: همچنین برخی از آثار به دلیل مخدوش بودن و یا اینکه موضوعات مربوط به استان البرز نبودند با وجود اینکه بایستی طبق آیین نامه حذف می شدند اما از سوی داورها با این هدف که وضعیت کیفی رسانه های استان مورد بررسی قرار بگیرد داوری اما امتیازی کسب نکردند.
دبیر ششمین جشنواره رسانه ای البرز  اظهار داشت: بخش های دیگری نیز از جمله طنز، کاریکاتور، موشن گرافی، اینفوگرافیک، کلیپ به دلیل کیفیت پایین حذف شدند.
کورانی در  ادامه به بخش گزارش اشاره کرد و گفت: آثار ارسالی در این بخش در کنار بالا بودن از نظر کمی بهترین بخش این جشنواره به دلیل بالا بودن کیفیت آثار ارسالی به دبیرخانه بود که با توجه به بالا بودن کمی و کیفی این بخش و سنگین بودن رقابت ۶ نفر به عنوان نفرات برتر معرفی خواهند شد.
وی گفت: نفرات برتر ششمین جشنواره ابوذر استان البرز در بخش های مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، فیلم و عکس در روز شنبه معرفی خواهند شد.
کورانی در بخش دیگری به بالا بودن سطح داوری این دوره اشاره و اظهار داشت: تمام سعی داورها بر این بود که قضاوت ها بر اساس انصاف و دقت بالایی بوده و حقی از کسی ضایع نشود.
محورهای ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان امیدآفرینی، امنیت پایدار، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه بود.
همچنین دشمن شناسی، توان داخلی، خوداتکایی و مانع‌زدایی‌ها، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت از دیگر محورهای جشنواره هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.