×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری نخستین رویداد استارت آپی فناوری‌های سلامت محور موسسه رازی
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، دکتر علیرضا یوسفی با اشاره به صد سال سابقه و جایگاه رفیع موسسه در توسعه و تجاری سازی فناوری های سلامت محور پزشکی، دامی و طیور گفت: این رویداد یک روزه دارای سه پنل خواهد بود که در پنل اول سخنرانی هایی در رابطه با قوانین، مقررات و حمایت های مالی از شرکت های استارت آپ و تولید دانش بنیان و همچنین حقوق مالکیت معنوی ارائه می شود.

وی افزود: در پنل دوم روش های ارزش گذاری فناوری، روش های تعیین سطح فناوری و نیز مدل های عقد قرارداد با فناوران تشریح می شود و در پنل سوم نیز انواع حمایت های موسسه از فناوران حوزه سلامت به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

رئیس مرکز رشد فناوری رازی افزود: فناورانی که به نمونه اولیه خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با تولید واکسن دست یافته یا انواع کیت، آنتی ژن و واکسن های پزشکی، دام و طیور را تا مرحله آزمایشگاهی با موفقیت تولید کرده اند می توانند چکیده مشخصات فناوری خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

یوسفی یادآور شد: خلاصه فناوری های دریافتی توسط کمیته علمی بررسی و در روز برگزاری رویداد، به صاحبان فناوری های واجد شرایط جهت ارائه دستاوردها غرفه تخصیص داده خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه دریافت ایده های فناورانه به زودی اعلام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.