×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، شهبازی در مراسم افتتاح فاز اول باغ موزه دفاع مقدس البرز که همزمان با ۸ استان کشور با حضور دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: دوران دفاع مقدس یادآور و احیا کننده واژه های ناب شهادت، شهامت، شجاعت، ایثارگری، مردانگی و سلسله مراتب فرماندهی و ولایت پذیری است.
وی ادامه داد: در چهل سالگی دوران مقاومت ملت ایران هستیم و خرسندیم که در استان به خواست مردم البرز باغ موزه دفاع مقدس جهت تداعی فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل های آینده راه اندازی شد.
شهبازی گفت: البرز در مسیر ارتباطی ۱۴ استان کشور است و این باغ موزه جانمایی بسیار خوبی دارد و مردم ایران اسلامی می توانند از آن بهره مند شوند.
وی افزود: فاز اول این پروژه مورد بهره برداری قرار گرفت و در این فاز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و مرکز اسناد و داده های دوران دفاع مقدس است.
استاندار البرز اضافه کرد: در دانشگاه های مهم جهان برای انعکاس و اطلاع رسانی از اهداف و دستاوردهای وقایع مهم، هزینه های بزرگی صرف می کنند و در ایران اسلامی مهمترین رویداد اخیر، جنگ تحمیلی بود.
وی گفت: سایه شوم جنگ تحمیلی افراد ارزشمندی را از ما گرفت ولی اقتدار و پایمردی جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد.
شهبازی افزود: امید است با اتحاد و اسنجام مجموعه البرز بتوانیم اسباب گره زدن فرهنگ آن دوران با نسل جدید باشیم.
وی گفت: دوران دفاه مقدس، مهمترین حادثه قرن در ایران اسلامی بود و بر این باور هستیم با بسیج امکانات نسبت به بهره برداری از فازهای ۲ و ۳ و ۴ اقدام کنیم.
در این مراسم آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان، سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، سردار اسلامی رییس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس البرز و جمعی از مسئولان و فرماندهان استان حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.