×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حمید کریمی در نشست شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فصل گذشته تیم ما به ناعدالاتی ها و ناجوانمردی هایی که در برخی از بازی ها وجود داشت باخت؛ اظهارکرد: متاسفانه تا یک قدمی صعود به لیگ دسته یک رفتیم اما شانس با ما یار نبود.

وی در ادامه افزود: فصل گذشته فدراسیون فوتبال من و برادرم را به خاطر اعتراض‌هایی که به عملکرد داوران در برخی بازی ها داشتیم ۶۰ میلیون تومان جریمه کرد.

کریمی با تاکیدبر اینکه توقع هیچ حمایت مالی از مسئولین ندارم ولی می‌خواهم مردم و مسئولین با حضور در ورزشگاه این تیم را مورد حمایت خودشان قراردهند؛ افزود: همانطور که در این سالها دیده اید همه هزینه های تیم را خودم تقبل کرده ام واحتیاجی به هیچ مسئول و مدیری نداشته ام وتا روزی هم که در توانم باشد برای موفقیت ایم تیم تلاش خواهم کرد.

کریمی  ادامه داد: تیم های حاضر در لیگ دسته دو از حمایت های مالی خوبی برخوردار هستند، ولی ما توانستیم با حداقل هزینه ها مقام سوم مسابقات را به دست بیاوریم، امیدوار هستم در فصل جدید بتوانیم به لیگ دسته یک صعود کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: اگر به لیگ دسته یک صعود کنیم بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال را در کرج برگزار خواهم کرد به طوری که در تاریخ فوتبال ایران ثبت شود.

مدیر عامل باشگاه شهدای رزکان کرج با اشاره به راه اندازی تیم های پایه در رده نونهالان و نوجوانان گفت: به منظور استعدادیابی و کشف استعدادهای برتر در رشته فوتبال تیم های پایه این باشگاه تشکیل شده و فعالیت خود را در لیگ های استانی آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: ما هزینه می کنیم و منتی هم سر کسی نداریم.اما دیگر شهرها مسوولان پای کار بودند.من نیازی به مسوول ندارم اما بازیکن توقع دارد که مسئولان شهر و استان به تیم توجه کنند و در هنگام بازی ها به ورزشگاه بیایند.

مدیرعامل باشگاه شهدای رزکان در ادامه گفت: تیم های پایه را راه اندازی کرده ام تا بستری برای شکوفایی استعدادها باشد.به پول کسی نیاز ندارم و فقط حمایت معنوی مردم و مسئولان را می خواهیم.

کریمی بیان کرد: در تیم ما دعوا و حاشیه نیست و بازیکنانی را در کنار خود داشته ایم که دلسوزانه برای تیم تلاش کرده اند و قطعا این فصل هم این همبستگی را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان گفت: کانون هواداران شکل گرفته و تلاش کرده ایم مردم را بیشتر با تیم همراه کنیم و در نهایت همه با هم جشن صعود بگیریم.از همراهی رسانه ها در انعکاس اخبار این باشگاه قدردانی می‌کنم.

شایان ذکر است: در چهار چوب سری مسابقات هفته اول مسابقات لیگ دسته دو کشوراز گروه دوم، تیم شهدای رزکان کرج امروز یک شنبه ۱۰ مهرماه در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج، میزبان تیم شهدای بابلسر خواهد بود، این مسابقه راس ساعت ۱۶ بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});