×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
البرز در حوزه‌های مختلف می‌تواند کالاهای مورد نیاز کنیا را تامین کند
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، یداله مالمیر در نشست با هیات کنیایی فعال در حوزه چای که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد با ابراز خرسندی از حضور تجار خارجی در البرز و بازدید از توانمندی‌های تولیدی و صنعتی این استان اظهار داشت: البرز از ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف صنعتی برخوردار است.

وی افزود: هر دو کشور ایران و کنیا در راستای توسعه روابط تجاری آماده همکاری متقابل هستند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: البرز یکی از استان های صنعتی و اقتصادی ایران است و در حوزه های مختلف آماده تعامل با کشور کنیا هستیم.

وی در ادامه گفت: توانمندی‌های استان البرز مشخص است و تجار کنیایی در هر زمینه تمایل به همکاری داشته باشند در البرز پذیرای این درخواست‌ها خواهیم بود.

مالمیر با اشاره به ظرفیت‌های متعدد در ایران برای همکاری با کنیا که قابلیت تبدیل شدن به سطح وسیع تری از ارتباطات تجاری را دارد، بیان کرد: ایران نگاه ویژه ای به گسترش روابط با کشورهایی از جمله کنیا دارد که میزان صادرات سالانه محصولات ما به این کشورها تاکنون در حد مطلوب و قابل قبولی نبوده است.

وی با بیان اینکه توسعه صادرات به کشور کنیا می تواند راه ورود ایران به بازار کشورهای آفریقایی باشد، گفت: به منظور افزایش سطح تعاملات تجاری با کنیا باید امکان سرمایه گذاری فعالان اقتصادی ایرانی در پروژه‌های آن کشور و برعکس آن فراهم باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.