×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علیرضا رحیمی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج در بررسی متمم بودجه ۱۴۰۱ از افزایش اعتبار ۳۷درصدی بودجه لکه گیری، پخش و تراش روکش آسفالت معابر خبر داد و گفت: بودجه مصوب ۱۴۰۱ مربوط به لکه گیری،پخش و روکش و تراش روکش آسفالت هفتاد و هفت میلیارد تومان بوده که در بررسی متمم بودجه با افزایش حدودی ۳۷درصد به حدود یکصدو پنج میلیارد تومان تخصیص داد شد.

رییس کمیسیون عمران ضمن بیان اینکه عدد تخصیص یافته در این ردیف بودجه قابل توجه است اضافه کرد:یکی از دغدغه های شهروندان عزیز در تردد و عبور و مرور آسفالت معابر می باشد که درمعابر باید نسبت به رفت و آمد شهروندان محترم تسریع شود.

علیرضا رحیمی آسفالت معابر را از موضوعات و هزینه های اصلی مدیریت شهری کرج عنوان کرد وافزود: شهرداری کرج در الباقی سال از این به بعد تمام قراردادهایی که در خصوص آسفالت بسته می شود بصورت مکانیزه همراه با دستگاه پخش قیر و همچنین تبدیل سطوح لکه گیری به اشکال هندسی باید صورت گیرد و ادارات حفار نیز باید رعایت کنند.

رییس کمیسون عمران شورا در بررسی متمم بودجه به کیفیت آسفالت اشاره و خواستار شد:با توجه به هزینه قابل توجه که شهرداری کرج در خصوص آسفالت انجام می دهد گارانتی آسفالت چه در سازمان عمران و بازآفرینی شهری و چه در بخش خصوصی باید صادر شود که این حداقل کاری است که در این خصوص می توان انجام داد.

علیرضا رحیمی محمودآبادی خواستار به حداکثر رسیدن کیفیت آسفالت توسط شهرداری کرج شد ودر پایان گفت:به جهت تولید و پخش روکش آسفالت که توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری انجام می شود با استفاده ازGIS وهمچنین نرم افزارهای مهندسی ضمانت آسفالت و اجرای آن انجام شود تا در رابطه با هزینه دوباره کاری و همچنین مسیرهایی که جدیداَ روکش و آسفالت شده از هرگونه هزینه کرد تا۱۰ سال آتی جلوگیری شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});