×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علی غیاثی ضمن بازدید از چند شرکت تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بهارستان و اشتهارد اظهار داشت: بانک توسعه تعاون یکی از بازوهای حمایتی دولت در زمینه حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار است .

مدیر شعب استان همچنین با خاطرنشان کردن این مطلب که، تعامل دو سویه و افزایش سطح همکاری های فی مابین بانک و شرکتهای تولیدی و صنعتی سبب کاهش نگرانی صاحبان بنگاه‌های اقتصادی می شود، گفت: بر همین اساس صاحبان بنگاه های اقتصادی نسبت به تغییر شرایط بازار و رفع نیاز آنها به منابع مالی و سرمایه در گردش نگرانی نداشته، و در مقابل با انتقال منابع مالی این شرکتها به بانک شاهد تقویت توان حمایتی بانک در این زمینه خواهیم بود.

غیاثی با اشاره به حضور همه جانبه و پر قدرت بانک توسعه تعاون در کلیه عرصه های حمایتی و اقتصادی استان اعم از صنعت و تولید تا کشاورزی و اقشار آسیب پذیر نهادهای حمایتی تصریح کرد: سیاست و رسالت حمایتی بانک توسعه تعاون سبب حمایت همه جانبه و پر قدرت بانک از واحدهای صنعتی، تولیدی و اقتصادی و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در مناطق مختلف استان شده است.

وی در ادامه با تاکید این مطلب که، این مهم جز با تعامل دوسویه و متقابل شرکتها و بنگاه‌های اقتصادی استان محقق نمی شود، اذعان داشت: مجموعه مدیریت و همکاران بانک توسعه تعاون استان البرز ، تمام توان خود را در جهت تحقق اهداف تعیین شده و ارتقاء سطح تولید و اشتغال استان به کار خواهد گرفت تا رسالت حمایتی بانک را نه در قالب شعار بلکه در عمل به اثبات رساند .

وی افزود: امید این میرود که، در آینده ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش عملکرد استان در زمینه تولید و اشتغال باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});