×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبداللهی بعدازظهر روز سه‌شنبه در نود و پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی البرز با اشاره نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به مهار تورم و رشد تولید اظهار کرد: در همین راستا تلاش ما بر این است که مشکلات صاحبان صنایع استان را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد موضوع اول کشور است، افزود: در زمینه رفع گره‌های اقتصادی آماده شنیدن نقطه نظرات فعالان اقتصادی و مشورت‌دهی از سوی آنها هستیم.

استاندار البرز با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری نشستی با حضور فعالان عرصه تولید و صنعت استان و گفتگو در خصوص تحقق محورهای شعار سال جاری افزود: برای احصاء واحدهای صنعتی دچار مشکل که با کاهش تولید و تعدیل نیرو مواجه شده‌اند، به همراهی اتاق بازرگانی البرز نیاز است و مدیران شهرک‌های صنعتی استان نیز باید اطلاعاتی در این خصوص در اختیار ما قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت تولید انرژی در سطح شهرک‌های صنعتی افزود: سال گذشته متاسفانه توفیق آنچنانی در این مورد حاصل نشد، امسال باید با احداث کارخانه‌های CHP و یا قرارگیری پنل‌های خورشیدی در کارخانه‌ها، تولید برق مورد نیاز این مجموعه‌ها محقق شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});