×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده اند، خودداری شود
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبداللهی در اولین شورای اداری استان که روز دوشنبه ۱۴ فروردین ماه با حضور آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و تمامی مدیران استان بمنظور دیدار نوروزی و تبیین برنامه های استان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) و مهار تورم، رشد تولید در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز تکریم خیرین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان از مدیران استان خواست تا شعار سال را کلید و محور امور خود قرار دهند و در این مسیر با اتحاد، همدلی و هم افزایی برای نیل به اهداف و کسب رضایتمندی مردم شریف و ولایتمدار استان، حرکت کنند.

وی همچنین به اقدامات صورت گرفته در قالب قرارگاه ها و نهضت های مختلف عملیاتی استان و دستاوردهای ملموس آن بویژه در جهت توانمند سازی محله های ۶۶ گانه کمتربرخوردار استان اشاره کرد و تداوم و تقویت این روند را ضروری دانست.

عبداللهی در ادامه افزود: بر این باور هستم که عقب ماندگی های استان در زیرساخت ها و سرانه ها، ناشی از عدم عزم و اهتمام برای این منظور بوده، چراکه اکنون علیرغم محدودیت های اعتباری با بسیج مجموعه استان توانسته ایم نتایج مطلوبی را رقم بزنیم و ریل گذاری صحیحی صورت گرفته است.

وی گفت: براساس رصد های صورت گرفته از سوی وزارت کشور در بسیاری از شاخص ها بعنوان استان نمونه و الگو در کشور معرفی شده ایم.

استاندار البرز با اشاره به توصیه های رئیس جمهور محترم، افزود: مرور منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) و رئیس جمهور محترم که تاکید بر کار جهادی و همدلی برای حل مشکلات دارند، می تواند برای مدیران چراغ راه باشد.

وی گفت: یکی از برنامه های مهمی که سال گذشته بخوبی اجرایی شد، دیدارهای مردمی مدیران بود چراکه از این طریق مدیران بر مسائل و مطالبات مردمی تسلط بیشتری پیدا کردند و با اختیارات ویژه خود بسیاری از مشکلات را حل و فصل کردند. این امر علاوه بر تکریم مردم، رضایتمندی فراوانی را در پیش داشت بنابراین باید امسال نیز استمرار یابد.

عبداللهی با بیان اینکه ارتقا شهرهای محمدشهر، ماهدشت و کمالشهر در وزارت کشور مورد موافقت قرار گرفت، افزود: برای اعمال این امر نیاز به مصوبه هیات محترم دولت است که باید مورد پیگیری ویژه از سوی مسئولان مربوطه در استان قرار گیرد. ارتقا این شهرها، بودجه و توجه ویژه ای را برای توسعه و تقویت زیرساخت های آنها همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هزار مدرسه برای جبران سرانه های آموزشی و پرورشی استان نیاز داریم،: نهضت مدرسه سازی در استان نیز روند خوبی را طی می کند و فراتر از تعهدات خود عمل کرده ایم و با استقبال و مشارکت خیرین تا پایان دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ مدرسه در استان ساخته خواهد شد.
استاندار البرز به ساخت و تکمیل پروژه های بیمارستانی استان اشاره کرد و افزود: با تلاش هایی که معطوف شد پس از ۱۲ سال انتظار، بیمارستان دولتی فردیس آماده بهره برداری شد و بزودی با حضور مسئولان ارشد ملی رسما افتتاح می شود. بیمارستان خصوصی فردیس نیز در حال تکمیل است و چند پروژه دیگر در این بخش به سرعت در حال پیشرفت هستند.

وی گفت: در راستای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری توفیق یافتیم از تعهدات تعیین شده پیشی بگیریم و همچنین در حوزه شرکت های دانش بنیان رتبه چهارم کشور از آن استان البرز است.
عبداللهی افزود: استان البرز در صنعت زبانزد است ولی با توجه به ظرفیت های موجود باید در کشاورزی و توسعه گلخانه ها نیز در جایگاه های برتر کشور قرار گیرد.

وی گفت: در بخش عمران توفیقات ارزشمندی کسب شد، بخشی قطار شهری کرج پس از ۲۵ سال انتظار مردم، مورد بهره برداری قرار گرفت و برای تکمیل کمربند شمالی کرج اعتبارات ویژه ای مصوب شد و همچنین اجرای اتوبان جنوبی کرج نیز در دستور کار قرار گرفت.

عبداللهی با بیان اینکه باید تحولات بزرگی را در استان ایجاد برای مردم شریف ایجاد کنیم، افزود: معیار و ملاک ارزیابی مدیران استان، تلاش برای ارتقا زیرساخت ها، کسب رضایتمندی مردم و اخذ اعتبارات ویژه ملی برای پیشبرد پروژه های مهم و حیاتی استان است.

وی گفت: مسئولان مربوطه باید با رفع موانع تولید و ایجاد تسهیلات لازم از تولید و اشتغال استان حمایت کنند و شرایط را برای سرمایه‌گذاری و صادرات فراهم کنند.
استاندار البرز افزود: نظارت بر تسهیلات اعطایی از سوی بانک ها بسیار اهمیت دارد چراکه تمامی این اعتبارات باید در تولید و اشتغال هزینه شوند.

وی گفت: باید از راه اندازی تعاونی های مسکن و تولید مسکن با محوریت بخش خصوصی حمایت بیشتری صورت گیرد چراکه با حل مشکل مسکن مردم، بهبود معیشت و اقتصاد خانواده ها را خواهیم داشت.

عبداللهی گفت: باید با عزم و اراده ویژه ای در راستای کاهش حداقل ۳۰ درصد از جرائم استان اقدام کنیم. سال گذشته تنها استانی در کشور بودیم که موفق به کاهش ۶ درصدی مجموعه جرائم شدیم.

وی افزود: قرارگاه حجاب و عفاف استان از سال گذشته راه اندازی شد و اکنون نیز براساس ابلاغ وزارت محترم کشور و دستورالعمل های قوه قضائیه با اهتمام ویژه ای دنبال شود و مدیران در این راستا باید متمرکز شوند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.