×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی از مهر ماه
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، دکتر سعید جوانشیر روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: افزایش سطح دسترسی بیمه‌شدگان به خدمات درمانی مورد نظر،اجرای عدالت در ارایه خدمات درمانی، هدایت بیماران در مسیر درمان و کاهش پرداختی از جیب مردم از جمله اهداف این طرح است.

مدیر ‌کل بیمه سلامت استان البرز  خاطر نشان کرد: بیمه شدگان صندوق بیمه همگانی تاکنون از خدمات بخش دولتی بهره می‌گرفتند اما، با اجرایی شدن این طرح، تمام بیمه‌شدگان می‌توانند خدمات سطح یک را از پزشکان خانواده بگیرند و درصورت نیاز به خدمات تخصصی حتما توسط پزشک خانواده ارجاع داده شوند.

درشهرستان کرج و دیگر شهرستان‌های البرز، بیمه شدگان می توانند برای اصلاح مشخصات و اطلاع از پزشک خانواده خود از سامانه تلفنی۱۶۶۶ و یا پنل شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی : www.bimehsalamatiranian.ir  استفاده کنند.

جوانشیر ادامه داد: با اجرای طرح نظام ارجاع، بیمه‌شدگان می‌توانند نسبت به تغییر پزشک خانواده خود اقدام کنند و خدمات درمانی خود را در بازه زمانی تعریف شده دریافت کنند و پزشکان طرف قرارداد نیز می‌توانند  نسبت به ثبت نام وشرکت در طرح اقدام داشته باشند.

وی بیان داشت : با توجه به اتمام اعتبار بیمه‌نامه بخشی از بیمه‌شدگان بیمه‌ سلامت همگانی که به ‌صورت سیستمی انجام شده بود تا ۳۱ شهریور ماه اعتبار دارد و نیاز است این جامعه هدف با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد یا سایت شهروندی  www.bimehsalamatiranian.ir  تا قبل از پایان سررسید، نسبت به تمدید اعتبار اقدام کنند تا برای دریافت خدمات درمانی با مشکلی مواجه نشوند.

جوانشیر از پزشکان عمومی طرف قرارداد با بیمه سلامت البرز خواست  به اجرای طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی از تاریخ یک مهرماه ۱۴۰۰ و پرداخت سرانه ماهیانه با مبلغ هفتادو پنج هزار ریال به ازای هر نفر و پرداخت مبلغ ۶۰ هزار ریال فرانشیز توسط بیمار در هر ویزیت در صورت تمایل برای شرکت دراین طرح با شماره تلفن های ۳۴۴۷۲۳۹۳ و ۳۴۴۷۲۳۹۵ اداره نظارت وارزشیابی تماس بگیرند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.