×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ابراهیم کمال زاده سرپرست شهرداری گرمدره شد
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره در این مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز ضمن تشکر از زحمات دکتر دادخواه شهردار اسبق این شهر و تلاش های بی وقفه و دلسوزانه ایشان در زمان تصدی شان و همچنین تبریک به مهندس ابراهیم کمال زاده سرپرست شهرداری گرمدره اظهار کرد: شهردار برای اداره امور شهر وظیفه خطیری به عهده دارد که امیدوارم در امر خدمت به مردم سرپرست جدید موفق و مؤید باشد.

فانی ادامه داد: هویت و شناسنامه شهر طرح تفصیلی است که امیدوارم سرپرست جدید در اجرا و انجام آن پیگیری لازم را داشته باشد.

وی همچنین تصریح کرد: خوشبختانه همه شهرداران استان در زمان تصدی شان از هیچ تلاشی دریغ نکردند و در زمینه توسعه و آبادانی شهر خود کوشیدند که این مایه مباهات استان البرز است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم و تشکر از خدمات خالصانه و بی شائبه دکتر دادخواه شهردار اسبق گرمدره با اشاره به ابطال شورای اسلامی شهر گرمدره گفت: با توجه به ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر گرمدره در اجرای ماده ۹۹ قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و تفویض اختیار از وزیر محترم کشور به استاندار به عنوان قائم مقام شورای اسلامی تلقی می گردد.

فرماندار کرج اظهار کرد: از زحمات دلسوزانه دکتر دادخواه تشکر می کنم و برای سرپرست جدید نیز آرزوی توفیقات روزافزون دارم.

وی خطاب به سرپرست شهرداری گرمدره بیان کرد: این منصب ها که در نظام جمهوری اسلامی ایران به افراد به عنوان خادمان مردم می رسد باید در راه خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند صرف شده و مسوولان در جهت خدمت خالصانه به مردم تلاش کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.