×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز؛ سید مرتضی اعتصامی در هشتمین جلسه کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر که با حضور اعضای کمیسیون، مشاوران و مدیران شهری برگزار شد به آلودگی هوا و استمرار آن در سطح استان البرز اشاره و اظهارداشت: امروز آغاز هفته دومی است که براثر مخاطرات و تشدید آلودگی هوا فعالیت مردم در فضای آزاد تعطیل شده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج به کوتاهی صورت گرفته مدیران ادوار گذشته در بحث کنترل کاهش آلودگی هوا اشاره و تصریح کرد: ای کاش کنتوری طراحی می شد تا کوتاهی های صورت گرفته در خصوص عدم توجه و بارگذاری های خارج از ضابطه طرح تفصیلی در دوران گذشته محاسبه و بررسی کرد که علت انحراف از بودجه ناوگان حمل و نقل عمومی در طی سالیان گذشته چه بوده و در کجا هزینه شده است.

اعتصامی بیان کرد: متاسفانه مصادف شدن شدت آلاینده ها با دوران شورای ششم لطمات زیادی به فعالیت های پروژه های عمرانی وارد و باعث تعطیلی کارگاه های عمرانی شهری شده و شورای ششم را زیر سئوال برده است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اتخاذ تدابیر مدیریتی لازم برای جلوگیری از افزایش غلظت آلاینده‌ها گفت: این مورد جزو انباشت ترک فعل هایی است که در ادوار گذشته صورت گرفته است و کاملا مشخص است و نمی توان به گردن شورای ششم انداخت.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});