×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۳۸ پروژه دولتی و خصوصی هفته دولت در البرز افتتاح می شود
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، مجتبی عبداللهی اظهار کرد: امسال نیز همزمان با هفته دولت از ۲ تا ۸ شهریورماه، در تمامی شهرستان های استان پروژه های اثرگذاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس ۱۷۴ پروژه در بخش دولتی با اعتباری حدود ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در ۷ شهرستان استان افتتاح می شود.

عبداللهی گفت: از این تعداد ۲۹ پروژه برای شهرستان کرج، ۳۷ پروژه شهرستان ساوجبلاغ، ۲۵ پروژه شهرستان نظرآباد، ۱۵ پروژه شهرستان فردیس، ۲۸ پروژه شهرستان طالقان، ۱۸ پروژه شهرستان اشتهارد و ۲۲ پروژه به شهرستان چهارباغ تعلق دارد.

استاندار البرز افزود: همچنین ۶۴ پروژه در بخش خصوصی در ۶ شهرستان استان با اعتباری حدود ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی گفت: ۷ پروژه در شهرستان کرج با اشتغال ۱۹۴ نفر، ۱۲ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ با اشتغال ۴۹۸ نفر، ۱۲ پروژه در شهرستان نظرآباد با اشتغال ۶۰۷ نفر، ۸ پروژه در شهرستان فردیس با اشتغال ۲۸۰ نفر، ۲۱ پروژه در شهرستان اشتهارد با اشتغال ۸۵۰ نفرو ۴ پروژه در شهرستان چهارباغ با اشتغال ۳۱۰ نفر افتتاح می شود.

وی گفت: جای خرسندی دارد که امسال شاهد افزایش مشارکت بخش خصوصی با ۶۴ پروژه بزرگ هستیم که نشان از پویایی اقتصاد کشور دارد و نسبت به سال گذشته رشد دو برابری داشته است.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.