×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گاهی از مجلس انقلابی چیزهایی می‌شنویم که ناراحت‌کننده است 
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، آیت‌الله حسینی همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه پانزدهم اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی رحمه‌الله علیه کرج بابیان اینکه روز شنبه ۱۵ شوال شهادت ابو عماره ملقب به سیدالشهدا اسدالله و اسد الرسول حمزه سلام‌الله‌علیه است، بیان داشت: حضرت حمزه بن عبدالمطلب بزرگواری است که بعد از کشتن ۳۱ نفر از سران قریش درحالی‌که روزه‌دار بود به شهادت رسید. بدن مبارکش توسط هند، زن پلیدی که همسر ابوسفیان و مادر معاویه بود، مثله و قطعه‌قطعه شد. امام سجاد علیه‌السلام فرمود: «برای پیامبر روزی سخت‌تر از روز شهادت عمویش حمزه در جنگ احد نبود».

برای نابودی دشمنانمان به بمب اتم احتیاجی نداریم

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه ما برای نابودی دشمنانمان به بمب اتم احتیاجی نداریم، گفت: همان‌طور که اماممان گفت؛ سطل‌های پر از آب امت مسلمان برای تطهیر جهان از لوث وجود نکبت‌بار این‌ها کافی است. اگر گوش شنوایی باشد صدای خرد شدن پیکره فرسوده صهیونیست‌ها توسط جبهه مقاومت را می‌شنود و البته به‌زودی همه، خواری و خفت این جرثومه فساد را با چشم خواهند دید.

وی در ادامه به اثرات مهم و راهبردی سفر رئیس‌جمهور به سوریه اشاره کرد و گفت: درباره این سفر نکته‌ای که قطعاً باید دنبال شده باشد ابتکار عمل در ابعاد مختلف سرمایه‌گذاری در اقتصاد سوریه است؛ به‌خصوص درروند بازسازی کشورشان که می‌تواند گشایش‌هایی را و منافعی را برای اقتصاد ما هم داشته باشد.

مردم باید از همین‌الان برای انتخابات آماده و هوشیار باشند

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران و معلمان، بیان داشت: به تکرار نکته مبارزه با فساد هفت‌سر در بیان ایشان در این مقطع باید دقت کرد. تذکری بدهم و آن این است که آرام‌آرام به انتخابات نزدیک می‌شویم و افراد و گروه‌ها خودشان را دارند آماده می‌کنند برای عرضه. مردم هم باید از همین‌الان آماده و هوشیار باشند؛ رصد کنند؛ دقت کنند.

یکی از شگردهای اهل فساد رنگ عوض کردن است

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه یکی از شگردهای اهل فساد رنگ عوض کردن است، گفت: چنان با کلمات خاص و تغییر در ظواهر خودشان عوام‌فریبی می‌کنند که شیطان گوشه‌ای می‌نشیند و با دیدن این‌ها خستگی درمی‌کند. گروه‌های مرجع مواظب این افراد باشند که از آن‌ها سوءاستفاده نکنند. ذهن‌ها را مدیریت نکنند. مواظب سرهای این اژدهای هفت‌سر فساد که شاید سرهایش بیشتر هم شده باشد، باشید.

 گرانی‌هایی که هرروز مشکلات را بیشتر می‌کند باید رسیدگی عاجل شود

وی بابیان اینکه گاهی از مجلس انقلابی چیزهایی می‌شنویم که ناراحت‌کننده است، گفت: نمایندگان باید خودشان برای برطرف شدن شایعه‌ها شفاف‌سازی کنند تا تصمیم‌گیری‌های بعدی راحت‌تر باشد. این روزها که معیشت عمومی کشور دچار سختی‌هایی است، مجلس باید خیلی فعال‌تر عمل کند. گرانی‌هایی که هرروز مشکلات را بیشتر می‌کند باید رسیدگی عاجل شود.

راجع به خودرو که معلوم نشد به کجا رسیدیم؛ لااقل مسکن را تدبیر عاجلی کنید

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در ادامه افزود: الآن در بحث مسکن، این بنگاه‌ها چه به روز مردم می‌آورند و با امید و آرامش مردم بازی می‌کنند! راجع به خودرو که بالاخره معلوم نشد به کجا رسیدیم؛ لااقل مسکن را تدبیر عاجلی کنید. جلوی سودجویان را در این عرصه قاطعانه بگیرید. برای سودجویی بیشتر بعضی از همین بنگاه‌داران چنان وسوسه در دل صاحب‌خانه می‌اندازند که نتیجه‌اش شده احتکار منزل و گرفتاری مستاجرین باقیمت‌هایی که معلوم نیست از کجا درمی‌آورند. خود صاحب‌خانه‌ها هم گول این وسوسه‌ها را نخورند و منصفانه قیمت بدهند. خودشان مواظبت کنند بر این مسئله. مجلس بیاید در این فرصت باقی‌مانده از این دوره قوانین این موضوعات را بررسی و اصلاح کند.

چرا با مروجین خلاف و بی‌بندوباری برخورد نمی‌کنید؟

وی در ادامه بابیان اینکه هنوز تعداد زیادی از دستگاه‌ها به دستوراتی که به آن‌ها ابلاغ‌شده عمل نمی‌کنند، گفت: همین باعث جری شدن عده‌ای و لوث شدن اقدامات بازدارنده می‌شود. من اینجا از مسئولین مربوطه سؤال می‌کنم که چرا با مروجین خلاف و بی‌بندوباری برخورد نمی‌کنید؟ با «مروجین»! مروجین ابتذال، مثل تولیدکننده و توزیع‌کننده مواد مخدر در جامعه هستند که باید به‌سرعت با آن‌ها برخورد کرد.

قاطعانه با این افراد باید برخورد کرد

امام‌جمعه کرج در ادامه افزود: یک عده هم مصرف‌کننده کف خیابان هستند که آن‌ها را هم باید جمع کرد، آن‌ها را توجیه کرد. ناهنجاری‌ها و ریشه ناهنجاری‌ها را باید بررسی کرد. باید با آن‌ها صحبت کرد، کلاس گذاشت، نصیحت کرد، هدایتشان کرد، این‌ها سر جایش؛ اما با آن‌کسی که با استفاده از امکانات نظام، حالا عنوانی پیداکرده و موردتوجه واقع‌شده و مخاطبانی دارد اما به‌جای اینکه در این زمان بر آرامش و امید جامعه افزوده کند و مردم را تشویق به یک مسیر درستی کند، ترویج‌دهنده منکرات است، ترویج‌دهنده ابتذال است، تهییج می‌کند و خرابکاری می‌کند، خب قاطعانه با این افراد باید برخورد کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی در خاتمه تصریح کرد: یعنی واقعاً کسی که هویت معلوم دارد و با استفاده از رسانه‌های رسمی و غیررسمی، فسق را ترویج می‌کند، دستگاه قضا و مدعی‌العموم نمی‌تواند ورود کند؟! کوتاهی نکنید که روز پاسخگویی اعمال نزدیک است. روزی که دیگر فرصت عمل نداریم و باید پاسخ فرصت سوزی‌ها را بدهیم. اعاذنا الله من شرور أنفسنا و سیئات أعمالنا.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.