×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی ارجاع پرونده‌های متعدد کلاهبرداری از طریق سایت دیوار برای فروش تراکتور به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از این بود که فردی با آگهی فروش تراکتور در سایت دیوار با قیمتی بسیار نازل، اقدام به فریب سوژه‌های خود کرده و با چرب زبانی نامبردگان را وادار به واریز مبلغی به عنوان بیعانه کرده و پس از دریافت وجه دیگر پاسخ آنها را نمی‌داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در ادامه ماموران پس از انجام یک‌ سری اقدامات فنی و پلیسی و هماهنگی با مقام قضائی، متهم را طی یک عملیات غافلگیرانه در شهرک  ملک آباد شهرستان چهارباغ دستگیر و مقدار زیادی کارت بانکی و تلفن همراه از مخفیگاه او کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به ۵۰ فقره کلاهبرداری از این طریق با همدستی دو نفر دیگر، بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته همه مال باختگان این پرونده شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ گودرزی با اشاره دستگیری همدستان متهم در سطح شهرستان چهارباغ، گفت: کارشناسان ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط اعضای این باند را حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: کاربران اینترنتی در صورت قصد خرید از سایت های خرید و فروش لوازم دست دوم، قبل از رویت جنس و خریدار، به هیچ وجه مبالغی را به عنوان بیعانه به حساب کسی واریز نکنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});