×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سرهنگ “علی سلیم پور”  اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “البرز” با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله مواد مخدر از طریق محور های روستايي شهرستان “بم” در استان کرمان مطلع و بلافاصله موضوع را به پلیس اين شهرستان گزارش دادند.

وی افزود: بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “بم” با هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادر مخدر استان البرز به محور روستايي “دولت آباد – بم” اعزام و این محور مواصلاتی را تحت کنترل خود قرار دادند و که پس مدت کوتاهی با مشاهده خودروی پرايد راه پاك كن و پژو ۴۰۵ حامل مواد، طي عمليات منسجم در ۲ نقطه مختلف خودروهاي قاچاقچيان را متوقف كردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “البرز” بيان داشت: ماموران در اين عمليات ۳ قاچاقچي را دستگير و طي بازرسي از خودروي پژو ۴۰۵ آن ها ۲۰۰ كيلو گرم ترياك و ۵كيلو و ۵۰۰ گرم هروئين را كشف كردند.

سرهنگ سلیم پور در پايان با اشاره به اينكه در مجموع ۲۰۵ كيلو و ۵۰۰ گرم مواد افيوني از قاچاقچيان كشف، ۲دستگاه خودرو توقيف و ۳ قاچاقچي دستگير شدند؛ خاطر نشان كرد: با تشکیل پرونده در این رابطه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});