×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عادل منصورکیائی، اظهار کرد: در استان البرز هزار و ۷۱ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۷۹۲ کیلومتر آن آسفالته است.

وی با اشاره به اینکه طول راه‌های اصلی، شریانی، بزرگراهی و آزادراهی استان در مجموع ۴۱۰ کیلومتر است، گفت: طول راه‌های روستایی البرز تقریبا دو برابر این رقم است.

این مسئول بیان کرد: از ۲۶۲ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، ۲۴۱ روستا دارای راه آسفالته است و درحال حاضر ۹۲ درصد از راه‌های روستایی البرز آسفالت شده‌اند.

منصورکیائی در ادامه با توضیح اینکه راه ۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار در سطح استان هنوز آسفالت نشده است، گفت: تا پایان سال مالی جاری، احداث آسفالت راه چهار روستای استان را در دستور کار قرار داده‌ایم و اگر اعتبارات مصوب استانی به موقع  تخصیص داده شود تا سال آینده ۱۴ محور روستایی دیگر نیز بهسازی و روکش آسفالت می‌شود.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه منبع تامین اعتبار و پرداخت مطالبات پیمانکاران در حوزه راه‌های روستایی از محل منابع اعتبارات استانی است، افزود: اعتبار مصوب برای انجام پروژه‌های مذکور، ۵۲ میلیارد تومان است که اجرای آنها با برگزاری مناقصه و عقد قرارداد با پیمانکاران عملیاتی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});