×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پلمب ۵۵ واحد صنفی غیرمجاز جمع آوری پسماند در منطقه پنج کرج
تارا نیوز

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به جمع آوری مراکز تجمیع زباله و ضایعات در منطقه پنج کرج در راستای احقاق حقوق عامه، بیان کرد: در پی تقاضاهای مکرر مردمی مبنی بر اینکه برخی افراد سودجو در منطقه پنج و محدوده خیابان شهید ایرانی نسبت به جمع‌آوری زباله اقدام می کنند دادستانی به این موضوع ورود کرد.

محمد قیومی افزود: با تجمیع زباله‌ها، بهداشت ساکنان منطقه به خطر افتاده بود و علی رغم هشدارها و تذکرات مکرر، اقدامی برای جمع آوری انجام نشد که بدین منظور در دو مرحله جمع آوری واحدهای غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در فاز نخست که چند هفته قبل اجرایی شد، نسبت به رفع انسداد معابر اقدام و ۲۹واحد جمع آوری و به بقیه واحدها مهلت یک ماهه داده شد تا نسبت به جمع آوری اقدام کنند.

سرپرست دادسرای ناحیه۳ کرج با اشاره به دستور اکید رئیس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب کرج برای ساماندهی و جمع آوری مراکز تجمیع زباله ها، اظهار کرد: امروز با دستور قضایی صادرشده و با حضور فعال عوامل انتظامی و شهرداری کرج نسبت به جمع آوری ۹ تن زباله و انتقال آن ها به حلقه دره اقدام شد و ۵۵ واحد پسماند غیرمجاز نیز جمع آوری شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.