×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرداخت بیش از ۳ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید
تارا نیوز

به گزارش تارانیوز، رامین ربیعی در نودمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده از سوی بانک های عامل استان در همین مدت، ۲۱۸۰ فقره تسهیلات مستقیم نیز از محل منابع داخلی بانک ها به واحدهای صنفی و صنعتی استان که متقاضی تامین نقدینگی بوده اند پرداخت شده است که ارزش آن بالغ بر ۳۱ هزار و ۵۲۳ میلیارد تومان می باشد.

وی افزود: استان البرز طی سال های سه سال ۹۸، ۹۹ و ۱۴۰۰ و ۹ ماهه سال ۱۴۰۱، رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: در نودمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، مسائل و مشکلات ۱۰ واحد صنعتی در حوزه پرداخت تسهیلات بانکی، استمهال تسهیلات دریافتی، مسائل مالیاتی، تامین برق و گاز و…، مطرح و مصوبات لازم جهت تسریع در امور واحدهای متقاضی به دستگاه های مسئول ابلاغ شد.

ربیعی در پایان تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون، بیشترین مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در حوزه درخواست تامین سرمایه در گردش، استمهال بدهی بانکی، تامین سرمایه ثابت، امور مالیاتی، تامین اجتماعی، دستگاه های خدمات رسان همچون آب، برق، گاز، شهرداری و…، است که خوشبختانه با همکاری همه دستگاه‌های مسئول در استان، بیش از ۸۶ درصد مصوبات عملیاتی شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.