×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، حجت الاسلام علیرضا سعیدی در سی امین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به پاسخ های ارائه شده از سوی شهردار در خصوص مبنای انتصابات وی و برخورداری مدیران از شرایط احراز تصدی پست، عنوان کرد: پاسخ ها در چهار بند ارائه شده که در هر ۴ بند صحبت از ارزیابی عملکرد به میان آمده و در خصوص شرایط احراز مطلبی عنوان نشده است.

سعیدی افزود: ما منتقد عملکرد مدیران منتصب نیستیم و به طور قطع برای بررسی عملکرد آنها به بررسی بیشتر و صرف زمان طولانی تر نیاز است.

این مسئول بیان کرد: همچنین در یکی از این بندها اعلام شده که تاکنون ضوابط و قوانین مشخصی برای بکارگیری افراد و پست های سازمانی تصویب و ابلاغ نشده، که این امر جای حیرت و شگفتی دارد.

به گفته عضو شورای شهر کرج، اگر چنین است، پس آیین نامه های سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور به چه کار می آید؟

سعیدی با تاکید بر اینکه علاقمند به دریافت پاسخی قانع کننده و دقیق از سوی شهردار بودیم، تصریح کرد: متاسفانه شهردار در پاسخ ارائه شده معاونین، روسای سازمان ها و مناطق را شعبه ای از خود می دانند در حالیکه این افراد باید به عنوان بازوانی برای شهردار باشند.

وی، افزود: همچنین شهردار هر گونه انتصاب را بر عهده جایگاه خود دانسته و تاکید داشته که برای استفاده از این افراد به تشخیص لازم رسیده است. ضمن اینکه در پاسخ شهردار آمده که تاکنون سابقه نداشته مدیری با تجربه و علم مدیران امروز در جایگاه مدیریت شهرداری قرار گرفته باشند که از این نظر به ایشان توصیه می کنیم تورقی در سابقه و تخصص کارکنان و پرسنل شهرداری در دوره های گذشته و امروز داشته باشند.

عضو شورای شهر  در پایان گفت: معتقدم پاسخ ها به تذکر داده شده دقیق و قانع کننده نبوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});