×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وضع معیشتی مردم خوب نیست
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محسن کازرونی روز پنجشنبه ۱۸ فروردین در  سفر یک روزه رییس جمهور و هیات دولت به البرز اظهار کرد: عدالت اگر بخواهد تحقق پیدا کند چند مولفه دارد که یکی از آنها شناخت مشکلات جامعه است.

وی ادامه داد: سفرهای استانی این خاصیت را دارد که با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شوید و این بسیار مهم است.

کازرونی ضمن قدردانی از ضرورت تسریع در اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور، عنوان کرد: البرز کودکی دیر به دنیا آمده است و باید تقویت شود. چندین دهه از سابقه استانی شدن اکثر استان‌های البرز می‌گذرد و مشکلات آنها به مرور حل شده ولی متاسفانه البرز در این خصوص عقب مانده است.

این مسئول تاکید کرد:  البرز برادر کوچک تهران است ولی از انباشت مشکلات فراوان رنج‌می‌برد بر این اساس نیازمند عنایت ویژه برای تخصیص امکانات و اعتبارات است.

وی با اشاره به اینکه البرز مهاجرخیز  و میزبان سر ریز استان‌های دیگر است، گفت: البرز حق ویژه به گردن دولت دارد بنابراین باید نگاهی ویژه به آن داشت.

به گفته کازرونی البرز از نظر اندیشمندان و فرهیختگان ظرفیت بالایی دارد و باید از ظرفیت آنها برای توسعه آن بهره برد.

وی با بیان اینکه داشتن قدرت و مدیریت صحیح برای دولت مهم است تا عدالت برقرار شود، تصریح کرد: لازم است کسانی که در پست‌های مختلف قرار می‌گیرند توانمند و امین باشند تا بتوانند باری از مشکلات مردم بردارند.

حجت الاسلام کازرونی با اشاره به اینکه وضع مردم خوب نیست، گفت: مردم سختی‌های فراوانی را تحمل می کنند و لازم است اقدامی جدی صورت گیرد تا آنها نتیجه تغییرات را به صورت ملموس احساس کنند.

وی تاکید کرد: امیدواریم اهداف دولت سیزدهم به گونه‌ای محقق شود که خوشحالی مردم پس از انتخاب شما قابل مشاهده باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.