×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هرگونه تجمع تبلیغاتی توسط داوطلبان انتخابات ممنوع است
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، عزیزاله شهبازی با اشاره به ضرورت انجام هرگونه اقدامات انتخاباتی از سوی داوطلبان مطابق قانون اظهار داشت: کلیه امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا فراهم شده است.

وی افزود: از طرفی همانطوری که می دانید انتخابات بر اساس جدول زمانی خود توسط دست اندرکاران در حال انجام است و جلسات ستاد انتخابات به طور مرتب و منظم برگزار می گردد و الحمدلله هماهنگی خیلی خوبی بین هیئت های اجرایی و نظارت وجود دارد.

وی افزود: علی ایحال هرگونه تجمع تبلیغاتی توسط داوطلبان انتخابات ممنوع است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی رعایت قانون یک وظیفه دینی، شرعی و قانونی است برای اینکه رای مردم زینتی نیست بلکه یک رای هم تاثیرگذار و سرنوشت ساز است به همین خاطر تامین امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت از اهداف اساسی و اصلی وزارت کشور در استان ها می باشد.

استاندار البرز تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای در ۲۸ خرداد ماه سال جاری تمامی تحلیل‌های هدفمند استکبار جهانی را نقش برآب خواهد ساخت.

شهبازی افزود: یکی از فصول کلیه انتخابات در سطوح مختلف مجازات‌هایی است که قانونگذار برای برخورد با متخلفین پیش‌بینی کرده است.
نماینده عالی دولت اضافه کرد: کلیه امکانات تجهیزات برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شهر و روستا در استان تامین شده است.

وی افزود: امروزه در دنیا گردش قدرت به روش مسالمت آمیز از طریق انتخابات صورت می گیرد در حقیقت این مردم هستند که سر نوشت خودشان را تعیین و رقم می زنند و اصولا قاعده دمکراسی و گردش قدرت هم همین است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.