×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت بسیجی شهید سید روح الله عجمیان ضمن عرض تسلیت چهلمین روز شهادت این سید مظلوم گفت: مدتی است که کشور درگیر فتنه هایی سنگین و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، وارد جنگ ترکیبی شده است.
وی با بیان اینکه در این جنگ، دشمنان، معاندین و کینه توزان این نظام و انقلاب و همه جبهه کفر در مقابل جبهه اسلام قرار گرفته اند، مطرح کرد: ذات دشمن دشمنی است و هرچه این انقلاب بزرگتر و بر وسعت آن افزوده می شود، بی شک دشمنی ها علیه آن نیز افزایش می یابد اما جوانان انقلابی شهید عجمیان، تمام نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند و خون پاک این شهدا آبی روی آتش فتنه ها خواهد بود.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز نیز در حاشیه این مراسم  اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، این نظام ایستاده و پایدار و باقی است. امید است به زودی پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد. به دشمنان نیز هشدار می دهیم که دست از توطئه های خود بردارند وگرنه اینجا را به گورستان آن ها تبدیل خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});