×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، نغمه منوری بعد از ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری که در محل نمایشگاه دائمی استان البدز برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاه های دائمی استان البرز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه دارای پتانسیل های بسیار زیادی برای گردشگری و سرمایه گذاری در استان البرز دارد، افزود: در سالهای گذشته طبق روال معمول این نمایشگاه برگزار می شد اما امسال با وجود دفاتر گردشگری در استان البرز و همچنین وجود زیر ساختهای مناسب با شکوه بیشتری برگزار شد.

دبیر دفاتر گردشگری استان البرز عنوان کرد: این نمایشگاه سبب جذب سرمایه گزارهای خارجی و همچنین شناساندن اثار فرهنگی و هنری البرز به دیگر استانها و همچنین کشورهای دیگر می شود.

منوری با بیان اینکه این نمایشگاه توسط میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان البرز و بدون حمایت ارگان خاصی برگزار شده است، تصریح کرد: زیر ساختهای این نمایشگاه آماده سازی شده بود و ما خود را برای جذب سرمایه گذار از این طریق اماده نموده ایم.

وی عنوان کرد: با استقبالی که از این نمایشگاه می شود امیدواریم بدنامه ریزی های زیادی در توسعه برنامه گردشگری استان البرز رخ دهد.

منوری ادامه داد: با گذشت ۲ سال از بیماری کرونا امیدواریم دوباره مانند سالهای قبل شاهد گردشگران و سرمایه گذاران بسیاری در استان البرز باشیم.

وی گفت: بسیاری از آثار تاریخی استان البرز نیاز به مرمت و بازسازی دارند که با برگزاری این نمایشگاه و وجود پتانسیل و زیر ساختهای لازم می توان امیدوار به بهبود و مرمت این آثاردتاریخی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});