×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز،امیر عطائی نیا با اشاره به گلایه برخی از شهروندان از ازدحام جمعیت در اتوبوس‌های خطوط مختلف شهر اظهار کرد:  در حال حاضر حدود ۲۰۰ اتوبوس ملکی و خصوصی در ۴۵ خط مصوب، در مناطق مختلف شهر فعالیت دارند.

این مسئول ابراز کرد: به احتساب آمار سامانه پرداخت الکترونیک و البرز کارت، روزانه حدود ۳۵ هزار نفر از طریق ناوگان اتوبوسرانی کرج جابه‌جا می‌شوند که به این آمار باید کسانی که کرایه را به‌صورت نقدی پرداخت می‌کنند هم اضافه شود که در آن صورت تعداد جابجایی روزانه به ۴۵ هزار نفر می‌رسد.

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد اتوبوس‌های موجود پاسخگوی جمعیتی نیست که روزانه از طریق این ناوگان جابه جا می‌شوند، گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از اتوبوس‌های بخش خصوصی مستهلک شده و در فرایند بازسازی قرار دارند، بار این بخش از ناوگان به دوش اتوبوس‌های ملکی افتاده که این امر منجر به ازدحام بیش از حد مسافران در برخی خطوط شده است.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های موجود، تمرکز سازمان حمل و نقل بار و مسافر بر ارائه خدمات بهینه در خطوط شریانی و پرتردد شهر است و همین امر باعث می‌شود برخی خطوط با مشکل بالا بودن سرفاصله زمانی رسیدن اتوبوس تا ایستگاه و ازدحام بیش از حد مسافر مواجه باشند.

عطائی نیا توضیح داد: همکاران ما به صورت ماهیانه خطوط مختلف را رصد می‌کنند تا با مدیریت اتوبوس‌های موجود بتوانیم بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهیم.

عطائی نیا در پایان گفت: در وضعیت استاندارد این کلان‌شهر به ۵۰۰ اتوبوس نیاز دارد ولی محدودیت‌ها و زیرساخت‌های موجود فعلاً اجازه تأمین همه این نیاز را نمی‌دهد که در این خصوص از شهروندان عذر می خواهیم و امیدواریم با بهبود شرایط، شاهد اضافه شدن اتوبوس‌های جدید به خطوط شهر در آینده نزدیک باشیم.

منبع خبر : ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});