×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، پدر سینا خاطرنشان کرد: زمین فوتبالی که سینا در آن بر اثر سقوط تیر دروازه جان خود را از دست داد از سال ۹۳ مستهلک شده بود ولی با این وجود شهرداری این زمین را به یکی از اعضای شورای شهر داده بود و این عضو شورا از آن برای خود درآمدزایی می‌کرد.

وی ادامه داد: تیر دروازه این زمین فوتبال از همان موقع مشکل داشته و برخی مواقع آن را با طناب بسته‌اند و برخی مواقع هم رها بوده و جالب آنجاست که پیش از اینکه سینا جان خود را از دست  بدهد همین تیر دروازه باعث آسیب دیدن پنج بچه دیگر شده بود. مواردی از جمله شکستن دست یا پا و در آخرین حادثه قبل از سینا جمجه یک پسر ۱۵ ساله هم شکسته بود. اگر فقط پسر من در این زمین دچار حادثه شده بود آن را به حساب اتفاق می‌گذاشتیم اما وقتی پنج بچه دیگر قبل از سینا هم دچار حادثه شده بودند این چیزی جز قصور است؟

پدر سینا در خصوص روز حادثه گفت: تیر دروازه با یک باد روی سر پسر من افتاد و پسرم جلوی چشمان من و مادرش جان سپرد. این حادثه احساسات عموم مردم را جریحه دار کرد. آن وقت آنها برای پوشاندن کم کاری خود تیرهای دروازه را از زمین خارج کرده بودند.

صفرقلی خاطرنشان کرد: ما در طول این مدت پیگیری لازم را داشته‌ایم. دادستان فردیس هم در همان موقع دستور بررسی فوری پرونده را صادر کردند اما این پرونده هنوز به جایی نرسیده است و نه تنها هنوز مقصران حادثه مجازات نشده‌اند بلکه با حرف‌هایشان توهین می‌کنند و نمک به زخم ما می‌پاشند و حتی من را تهدید می‌کنند.

پدر سینا افزود: مگر شورای شهر وظیفه‌ای جز نظارت بر شهرداری دارد پس چرا وقتی برای پنج بچه دیگر چنین اتفاقی افتاده بود هیچ اقدامی نکرده بودند. مرگ سینا برای شورا و شهرداری مشکین دشت هیچ اهمیتی نداشته است.

صفرقلی ادامه داد: با وجود اینکه دادستان فردیس دستور فوری برای رسیدگی داد اما هنوز پرونده پیش دادیار است و پیش قاضی نرفته است. اگر این پرونده به نتیجه نرسد من از دستگاه قضایی ناامید می‌شوم. یک ماه است که نظر کارشناس اعلام شده است.

وی افزود: ۵۰ روز است که پسرم را از دست داده‌ام و هر روز صبح و بعد از ظهر سر خاک می‌روم. مقصرانی که باعث این حادثه شدند با این کار فقط سینا را از بین نبردند بلکه یک خانواده را نابود کردند. من از مسئولان قضایی درخواست دارم اجازه ندهند خون سینا پایمال شود مقصران حادثه باید طبق قانون مجازات شوند.

صفرقلی ادامه داد: اگر مسئول فرهنگی-ورزشی شهرداری مشکین دشت چند شغل نداشت چنین اتفاقی رخ نمی‌داد. معاون خدمات شهر شهرداری مشکین دشت هم از پنج حادثه‌ای که قبل از مرگ سینا رخ داده خبر داشته است اما با این وجود کاری انجام نداده بودند و فقط در هنگام حوادث تیرهای دروازه را از زمین خارج می‌کرده‌اند.

وی گفت: من با شهردار صحبت داشته‌ام. او قصور شهرداری در این حادثه را پذیرفته اما اگر دنیا را به من بدهند هم دیگر برایم پسر نمی‌شود.

صفرقلی خاطرنشان کرد: این روزها علاوه بر توهینی که نماینده شهرداری به خانواده من کرده به طرق مختلف به ما فشار می‌آورند تا سکوت کنیم. حتی من را تهدید کردند. من یک پدر داغدار هستم چرا باید به جای پاسخگویی من را تهدید کنند.

وی گفت: سینای من فوق العاده پسر با ادب و درس‌خوانی بود، به فوتبال خیلی علاقه داشت و آرزوهای زیادی درسر داشت افسوس که به خاطر بی مسولیتی و بی کفایتی شهرداری و شوراها جان خود را از دست داد.

وی در پایان گفت: من فقط به دنبال این هستم که مقصران حادثه پاسخگوی قصور خود باشند. امیدوارم عدالت در این پرونده اجرا شود. من این موضوع را پیگیری می‌کنم تا جلوی تکرار چنین حوادثی گرفته شود و هر کس مسئولیتی دارد وظیفه خود را به درستی انجام دهد و در قبال مسئولیت خود پاسخگو باشد.

منبع خبر : ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});