×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز به نقل از فارس ساعتی قبل پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس با تائید این خبر گفت: ساعت ۱۸:۳۸ دقیقه مادر آزاده نامداری با اورژانس تهران تماس گرفت. ایشان دو روز از دخترش خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه او مراجعه کرده و پس از باز کردن در خانه با جسد ایشان مواجه شده است. بررسی های انجام شده نشان می دهد مدت زیادی از فوت خانم نامداری گذشته است.

قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران هم گفت: کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است. بلافاصله بازپرس ویژه قتل تهران به محل حادثه اعزام شده است.

قاضی محمد شهریاری درباره علت فوت آزاده نامداری اظهار کرد: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران افزود: هیچ گونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: اینکه بگوییم فوت خانم نامداری به علت قتل یا جنایت بوده، منوط به بررسی آزمایشگاهی است.

این در حالی است که زمزمه هایی درباره باردار بودن خانم نامداری به گوش می رسد. به گزارش واحد مرکزی خبر کوروش جوان، عکاس رسانه‌ها و چهره‌های سینما و تلویزیون، در پیج‌اش اعلام کرده که نامداری، پس از فرزند دخترش گندم، هنگام فوت باردار بوده است. جوان نوشته: «…گندم منتظر داداشش بود…»

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.