×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مردم باید در انتخاب خود بسیار دقت کنند/ جمله «ما میتوانیم »با رفع تحریم ها یک شعار نیست
زهره رزمی آذر

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، حامد باقری فراهانی در نشست مطبوعاتی با موضوع انتخابات ۲۸ خرداد در جمع خبرنگاران  با اشاره به اینکه حضرت علی(ع) می فرمایند: فرصت ها می گذرد مثل ابرهای گذرا، پس ای مردم فرصت های خوب را قدر بدانید افزود: انتخابات نیز یکی از آن فرصت های خوب مردم جهت برکناری کارگزاران و حکمرانان ناتوان و انتخاب افراد توانمند با توجه به شرایط موجود است.

وی در ادامه افزود: بنابراین مردم باید در انتخاب خود باید بسیار دقت داشته باشند چرا که هر انتخابی داشته باشند توجه و آثار آن تا مدت ها در سرنوشت خود و کشور تاثیرگذار است.

رئیس دانشگاه علمی-کاربردی البرز با بیان اینکه کسانی که مردم را ترغیب به عدم مشارکت در انتخابات می کنند در طول این ۴۳ سال انقلاب کی و کجا دلسوز مردم بودند افزود: همان ها که با تمام توان خود سعی در فشار به مردم و کشور داشته اند و  مشکلات کنونی بخشی از مدیریت ناصحیح کارگزاران و بخشی ناشی از تحریم های همان هاست. که مردم را ناامید و دلسرد می کنند.

باقری فراهانی ادامه داد: . بنابراین استفاده از این فرصت و عدم توجه به بدخواهان و دشمنان، که تاکنون ثابت شده که دلسوز مردم و کشور نیستند می تواند افق های جدید از توانمندی های ملت را شکوفا نماید و انتخاب درست مردم می تواند باعث انتخاب حکمرانهایی شود که با پیشتوانه رای مردم و طرح ها و برنامه های اثرگذار خود را اجرا و مشکلات موجود را از سر راه ملت بردارد.

رفع تحریم با بی اثر کردن آن، جمله ما میتوانیم یک شعار نیست  بلکه اکسیر خنثی کننده تحریم هاست

وی در بخش دیگری از سخنانش  به  رفع تحریم با بی اثر کردن آنها اشاره کرد و گفت: تحریم اساسا روشی در جهت اعمال  خواسته های تحریم کنندگان است تا بتواند به وسیله آن به اهداف و خواسته های خود که از راه های دیگر قادر به رسیدن به آنها نیستند برسند. تحریم ها و فشار اقتصادی بر مردم یک کشور جهت دست کشیدن از آرمان های ملی خود و تن دادن به خواسته های دشمنان است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: دلسرد کردن مردم از تغییر شرایط ناشی از تحریم ها هم در راستای همان تحریم هاست همچنین اقتصاد مقاومتی و تولید داخل یکی از روش های بی اثر کردن تحریم و کاهش از فشارهای اقتصادی است که سیاست های کلی آن توسط مقام معظم رهبری ابلاغ گردیده است و نیاز به افراد توانمند جهت اجرای آنها می باشد.

باقری فراهانی خاطرنشان کرد: انتخابات این فرصت را در اختیار مردم قرار می دهد، حکمرانی را انتخاب کنید که اولا به این برنامه اعتماد داشته باشد ثانیا توانایی رسیدن به اهداف این سیاست را هم داشته باشد. تا به وسیله تولید داخل مشکلات بیکاری، گرانی و تورم ، آسیب های اجتماعی و… به حداقل رسیده. و باعث بی اثر شدن تحریم ها و نتیجتا رفع تحریم ها گرددد.

رئیس دانشگاه علمی-کاربردی البرز ادامه داد: نمونه و مثال بارز این رویکرد احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس و بی اثر کردن تحریم بنزین بوده است که کشور را از واردات بنزین و به صادرکننده آن تبدیل کرد. نمونه های بسیاری وجود داردکه این گفته را تایید کند.

وی به شرایط کشور با وجود اپیدمی کرونا اشاره کرد و گفت: اییدمی ویروس کرونا مشخص کرد که همه کشور ها چه توانایی هایی و نقطه ضعف هایی دارند. و کشوری(ایران) که تا دیروز وارد کننده تجهیزات و وسایل مقابله با این بیماری بود امروز به صادر کننده تبدیل شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در تولید واکسن کرونا  توسط جوانان متخصص و متعهد و جهادی و انقلابی این مرز و بوم این درس ما می توانیم را  قابل لمس برای همه ما کرده است، ادامه داد: از این فرصت استفاده می کنم تا تشکر و قدردانی خود را از این دانشمندان و مدیران جهادی تولیدکننده واکسن کرونا اعلام  دارم.

رئیس دانشگاه علمی-کاربردی البرز در پایان گفت: واکسنی که در ۷ پلتفرم در کشور در حال تولید وتحقیق است و نمونه های آن واکسن کوایران برکت که امروز آماده تحویل و تزریق است و این تزریق فقط تزریق واکسن نیست، تزریق امید و اعتماد و اعتقاد است  که مردم عزیز ایران اسلامی با حضور در پای صندوق رای به این تفکر و امید و اعتماد رای خواهند داد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.