×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علی قاسم پور عصر سه شنبه در پایان نشست علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: شورای اسلامی شهر کرج تنها از مدیرانی حمایت می کند که به صورت جهادی کارکنند.

وی در خصوص افتتاح متروی کرج تصریح کرد : افتتاح این پروژه باید پس از انجام تست گرم و تست شن انجام شود تا از ایمنی مترو اطمینان حاصل کرد.

قاسم پور افزود: سرپرست شهرداری کرج در این زمینه دستورات لازم و جهادی به مدیران متروی این کلانشهر دادند و باید پروژه با رعایت اصول فنی و مهندسی وارد مدار خدمات رسانی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: مسائل فنی همیشه پیشرو است و نمی شود با آن شوخی کرد زیرا مترو با جان و سلامت انسان ها سرو کار دارد.

وی در خصوص تامین بودجه برای مدیریت شهری بیان داشت : امروزه بخشی از تامین منابع مالی شهرداری از محل فروش اوراق مشارکت است که باید در این زمینه اعتبارات به موقع دریافت و پروژه ها با سرعت انجام شود تا سود لازم عاید شهر شود .

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص جذب نیروی انسانی برای شهرداری کرج یادآور شد : در ادوار گذشته شورا نیروهای شهرداری از پنج هزار نفر به ۱۳ هزار نفر رسیده که بخشی از نیروها در قالب خدمات و راننده جذب شده اما امروز تغییر فعالیت داده اند.

وی بیان داشت : جذب نیرو باید در چارچوب قانونی خود بوده تا به عدالت نزدیک شویم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: شورای ششم مصوبات شورای پنجم را در فرمانداری پیگیری خواهد کرد و مصوبه های بر زمین مانده و معطل را به سرانجام خواهیم رساند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});