×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت های پیشگیرانه به صورت استاندارد تدوین و دنبال شود
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر گرمدره نشست مشترک شهرداری گرمدره، آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز در خصوص انجام فعالیتهای مشترک پیشگیرانه در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد.

جعفر داراب خانی معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز در این جلسه گفت: هر چقدر بگوییم پیشگیری باز هم کم گفته ایم و متاسفانه در این بخش کار کم‌شدن است و کارهای انجام شده باید کارشناسی شده صورت پذیرد.

وی ادامه داد: محتوای تولیدی در این بخش باید استاندارد بوده و استانداردهای کافی برخوردار باشد.
وی افزود: نقش،دستگاهها و سازمان ها درکاهش آسیب های اجتماعی بسیار تاثیرگذار بوده و دستگاههایی که در این باره کم کاری میکنند باید با آنها برخورد شود‌.

داراب خانی اظهار کرد: در دنیادمیانگین رشد جرم ۵ درصد است و کارهای خوبی در برخی کشورها در بخش پیشگیری انجام شده است.

معاونت اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز تصریح کرد: شگردهای پیشگیری از جرم در برخی کشورها بسیار پیشرفته است و شفافیت و چرخه اطلاعات به صورت کامل ثبت و ضبط می شود و در دنیا هوش مصنوعی به عنوان حقیقتی انکار ناپذیر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: حجمه های بالای تهاجم فرهنگی در کشور ما بسیار بالاست و مقام معظم رهبری بسیار بدان اشاره کرده اند و در این راستا باید برای مهار و خنثی کردن آن بسیار کوشید.
وی ادامه داد: متاسفانه مدیران ما علاقه ای به استفاده از دولت الکترونیک ندارند و استفاده از آن سبب کاهش بسیاری از آسیب ها خواهد شد.

داراب خانی اظهار کرد: چرخش اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است که در این زمینه باید بیش از گذشته کوشا باشیم.

وی با اشاره به موضوع اعتقادات گفت: خوشبختانه در این خصوص جامعه ما از این ابزار می تواند به عنوان ابزاری و یاری رسانی موثر بهره مند شود.

این مسوول تصریح کرد: اقدامات خیلی خوبی صورت گرفته است و مشارکت در این بخش توانست نتایج خوبی برای ما بدست آورد.
معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با انجام و ادامه آموزش ها به نتایج خوبی دست یابیم .
وی بیان کرد: از شهرداری گرمدره که به برنامه های پیشگیرانه ما کمک می کند تشکر ویژه ای داشته و در گزارش های خود به دفتر مقام معظم رهبری و رییس جمهور و مقام‌قضا حتما درج و گزارش داده خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.