×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت شفاف سازی تهاتر در مدیریت شهری کرج
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علی قاسم پور در نطق پیش از دستور یازدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اظهارداشت: به نظر می رسد که شهردار کرج در امر معاملات و تهاتر تجدید نظر جدی داشته باشد و از نظر مالی و اعتباری معاملات مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

وی ادامه داد: شفافیت در معاملات املاک شهری و تهاتر از رانت ، فساد و مشکلات دیگر جلوگیری خواهد کردو باید در چارچوب قانونی عمل کرد.

قاسم پور در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر تفویض اختیارات به مدایران مناطق و سازمان های شهرداری کرج گفت : از آنجا که شهرداری دارای نیروهای انقلابی، توانمند وپاکدست فراوانی است باید شهردار در بحث تفویض اختیار به مدیران مناطق و سازمان های تابعه اقدام لازم به عمل آورد.

وی بیان داشت : البته در بحث منابع مالی این تفویض اختیارات می تواند با بررسی بیشتر انجام شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری کرج نیز گفت : در این بخش باید نظارت ها بیشتر شود و از نظام پیمانکاری سالاری فاصله گرفت.

قاسم پور افزود: نظارت بر پرداخت حقوق، بیمه و بیمه تکمیلی کارکنان و کارگران شرکت های پیمانکاری ضروری است تا در این زمینه از حقوق این قشر به خوبی حمایت شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد که در بحث شرکت های پیمانکاری باید بازنگری شود تا ضمن ارتقای خدمات شاهد بروز مشکلاتی برای کارگران این شرکت ها نباشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.