×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صادرات بیش از سه میلیون دلاری محصولات غذایی در منطقه ویژه اقتصادی پیام
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، نادر ثناگو مطلق افزود: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۵۰۰ هزار تن انواع عصاره و چاشنی غذایی در تامین نیاز داخلی و بخش خارجی فعالیت دارد.

وی اضافه کرد: همچنین این شرکت توانایی صادرات یک هزار و ۴۰۰ تن از محصولات به ارزش بیش از سه میلیون دلار به کشورهای منطقه را دارد.

ثناگو مطلق گفت: بهبود و بررسی مستمر زیر ساخت های فناوری، ارتقای کمی و کیفی تولیدات و رعایت اصول مشتری مداری از مهم ترین برنامه هایی است که واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام برای توسعه صادرات محصولات خود به کار بستند.

وی ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید نامگذاری شده، توسعه صادرات با هدف ارتقای کمی و کیفی کالاهای داخلی یکی از اولویت های این منطقه در سال جاری است.

ثناگو مطلق گفت: پیام با توجه به داشتن زیر ساخت های مناسب فرودگاهی ، مناسب ترین ظرفیت برای ارایه خدمات تخصصی در بخش کارگو( باری) را دارد که فعالان بخش اقتصادی و تولیدی می توانند از این پتانسیل بالقوه برای افزایش صادرات و تامین مواد اولیه مورد نیاز خود در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.