×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ساماندهی چهارباغ و ارتقا زیرساخت های این شهرستان، برنامه محور دنبال می شود
تارا نیوز

به گزارش خبرنگار تارا نیوز، شهبازی در مراسم افتتاح فرمانداری چهارباغ و معارفه نخستین فرماندار این شهرستان ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: تدبیر دولت و حمایت‌های وزیر کشور این شهرستان مستقل شد و گام دیگر در راستای انسجام و پیشرفت برداشته شد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه از تلاش برای حرکت و توسعه در استان البرز لحظه ای غافل نشده‌ایم، ادامه داد: از تمامی افرادی که برای استقلال شهرستان چهارباغ تلاش کرده ‌اند ممنون هستیم و امیدواریم با آغاز فعالیت‌های ادارات این شهرستان به صورت مستقل مردم بتوانند راحت‌تر مطالبات خود را پیگیری کنند.
این مقام مسؤول با بیان اینکه عمران و آبادی در تمامی استان هدف ما است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم شاهد ارتقاء سایر بخش‌های استان باشیم که واقعا مستحق هستند.

شهبازی با بیان اینکه در شهرستان کرج بخش‌هایی وجود دارند که نیاز به ارتقاء دارند، افزود: سعی داریم با پیگیری‌های متعدد این هدف را اجرایی کنیم.

وی گفت: ارتقا بخش چهارباغ به شهرستان، گام بلندی در راستای ساماندهی و آبادانی این شهرستان محسوب می شود.
استاندار البرز افزود: چهارباغ حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و این جمع قابل توجه نیازمند برنامه ریزی منسجم و تمرکز اعتبارات در جهت بهبود وضعیت این منطقه است.

وی گفت: به طور قطع باید به گونه‌ای اقدام و عمل شود که ارتقا چهارباغ تنها در سطح تعویض تابلو نباشد بنابراین با اهتمام ویژه ای وارد میدان می شویم تا مردم شاهد تحولات لازم و ارتقا زیرساخت ها باشند.
در این مراسم قدرت الله شمیرانی بعنوان اولین فرماندار شهرستان تازه تاسیس چهارباغ رسماً معارفه شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.