×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، دادخواه با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبری با عنوان سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی بیان کرد: همه باید با کار و تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جدید گام برداریم و زمینه های تحقق این امر را در زمینه های مختلف فراهم آوریم‌.

وی همچنین با اشاره به پروژه های انجام شده در سال گذشته و همچنین ادامه پروژه‌های کلنگ‌زنی شده ادامه داد: همه باید با تلاش مضاعف کمک کنیم تا بتوانیم این پروژه ها را به سرانجام رسانده و در جهت تکمیل آن گام‌ برداریم.

این مسوول تصریح کرد: همکاران شهرسازی ضمن مدنظر قرار دادن قانون و مقررات در جهت صددر پروانه ها باید طرح تفصیلی را ملاک عمل قرار دهند و به هیچ عنوان خارج از ضوابط طرح هیچ گونه پروانه صادر نگردد.

شهردار گرمدره همچنین با مورد توجه قرار دادن موج چهارم کرونا گفت: با توجه به ورود کشور به موج چهارم کرونا باید تمهیدات ویژه‌ای در جهت راه اندازی امورات مربوط به ارباب رجوع اندیشیده شده و برنامه ریزی های کاربردی برای نوبت دهی و حضور مراجعین به شهرداری مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم این ویروس منحوس را مورد کنترل بیشتری قرار دهیم.

دادخواه در بخشی دیگر از این جلسه با اشاره به موضوع تفکیک زباله و با اهمیت برشمردن آن تصریح کرد: فرهنگ سازی تفکیک زباله باید از مبدا صورت گرفته و توجه به این موضوع باید با فرهنگ سازی توسط مدیریت شهری و مسوولان‌ فرهنگی و روابط عمومی شهرداری در بین مردم نهادینه شود.

وی همچنین آتش سوزی علفزارها در سال قبل را مورد توجه قرار داده و ادامه داد: با توجه به گرمای زودرس به منظور پیشگیری از وقوع آتش سوزی در مراتع و علف زارها برنامه ریزی ها و اقدامات پیشگیرانه در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.

این مسوول افزود: پروژه‌های ورزشی از جمله زمینه چمن مصنوعی شهرک ناصریه با پیگیری های مجدانه بیشتری دنبال شود.

چشم انداز ۲۰ ساله شهر گرمدره از دیگر موضوعات مهمی بود که در این جلسه توسط شهردار گرمدره مطرح شد وی در این زمینه گفت: چشم انداز ۵ ساله و ۲۰ ساله شهرداری با توجه به سرفصل هایی که ارائه شده است تا پایان فروردین ماه تکمیل و تحویل گردد.

دادخواه در آخر موضوع حمل و نقل عمومی در این شهر را مورد بررسی قرار داده و اظهار کرد: ایستگاههای اتوبوس شهر و علائم ترافیکی بیش از گذشته مورد توجه و پیگیری مسوولان امر در بخش ترافیک شهرداری مورد توجه و پیگیری قرار گیرد و ساماندهی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});