×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، محمدرضا جهانشاهلو به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی (۲۵ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه) از تلاش ها و اقدامات فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی استان البرز تقدیر کرد و گفت: مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی دستگاه های اجرایی طی سالهایی که کشور همپای سایر کشورهای جهان درگیر بیماری منحوس کرونا بود توانست با تغییر رویکرد خود در حوزه اطلاع رسانی با استفاده از ابزارها و تکنولوژی های مختلف نقش مؤثری در تنویر افکار عمومی ایفا کند.

وی افزود: خوشبختانه بواسطه برگزاری دوره های مختلف آموزشی سطح علمی و عملی روابط عمومی ها نسبت به سالهای گذشته در راستای استفاده از نرم افزارهای مختلف اطلاع رسانی ارتقاء یافته و به رغم محدودیت های کرونایی در برپایی همایش ها و تجمعات مردمی، توانستند پیام خود را به نحوی صحیح به مردم انتقال دهند که جای تقدیر دارد.

جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان البرز خاطر نشان کرد: ورود جدی به عرصه ارتباطات مجازی و تغییر نگرش به نوع و سطح ارتباطات از جمله فرصت هایی بود که دوران کرونا برای فعالان این عرصه فراهم آورد که رهاورد آن ایده پردازی با توجه به شرح وظایف سازمانی از سوی دستگاه های استانی بود.

جهانشاهلو افزود: دولت مردمی سیزدهم در شرایطی فعالیت خود را آغاز کرد که کشور به دلیل شرایط اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه با مسائل و مشکلات متعددی مواجه است که ناچار به جراحی اقتصادی و ورود به عرصه هایی شد که تا پیش از این هیچ دولتی بدین شکل به آن ورود نکرده بود. بنابراین لازم است که روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ضمن بیان گزارش عملکرد دستگاه های خود به تبیین و تشریح برنامه های دولت در این زمینه پرداخته و بسترهای لازم به منظور هم افزایی و مشارکت مردم در حوزه های مختلف را فراهم کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز تاکید کرد: اصلاحات عمیق دولت در حوزه های مختلف بویژه در بخش های اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی گامی جدی از سوی دولت سیزدهم است که باید با روشنگری های صورت گرفته از سوی اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه ها موجب همراهی مردم با سیاست های دولت شود.

به گفته وی شرایط امروز کشور بیش از هر چیز نیازمند اطلاعات صحیح و موثق است بنابراین رسالت اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه های اجرایی بیش از هر زمان دیگری سنگین تر از گذشته شده که امید می رود در سایه تعامل و همراهی بیش از پیش شاهد امیدآفرینی در میان اقشار مختلف مردم و روند رو به رشد استان و کشور باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});