×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیر سارقان مسلح یک طلافروشی در کرج
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سردار عباسعلی محمدیان گفت: با وقوع سرقت مسلحانه طلافروشی در خیابان شهید بهشتی کرج توسط چهار نفر سرنشین یک دستگاه خودرو سمند و انتشار گسترده فیلم آن در فضای مجازی، دستگیری سارقان در دستورکار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند سرقتی با سوء استفاده از سهل انگاری متصدی یک طلافروشی در خیابان شهید بهشتی وارد مغازه شده و با تهدید سلاح گرم و تیراندازی هوایی برای ایجاد رعب و وحشت، مقدار قابل توجهی طلا را به سرقت برده و متواری شده اند که علی رغم تعقیب خودرو متهمان توسط عوامل پلیس راهور، اما سارقان با استفاده از شلوغی خیابان و شلیک به سمت ماموران متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه سارقان بسیار حرفه ای عمل کرده و هیچگونه ردی از خود به جای نگذاشته بودند، اظهار کرد: با این وجود با مجاهدت و تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی-پلیسی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی البرز، هویت سردسته باند که به واسطه انجام سرقت مسلحانه طلافروشی در چندین استان کشور تحت تعقیب مراجع قضائی بود شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه با ردیابی تحرکات متهم در یکی از استان های غربی کشور، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی با دریافت نیابت قضائی به شهرستان حضور او اعزام و پس از چندین روز اقدام پیچیده پلیسی وتعقیب و مراقبت متهم ردیف اول پرونده، نامبرده به همراه چند تن از بستگانش قصد درگیری با ماموران را داشتند که در یک اقدام ضربتی زمین گیر و پس از طی مراحل قانونی به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

سردار محمدیان گفت: در ادامه پس از شناسایی شش نفر از همدستان متهم و کسانی که در انجام این سرقت دخیل بودند، چند ساعت بعد از دستگیری متهم ردیف اول پرونده در نقاط مختلف کشور از جمله استان های لرستان، تهران و البرز در چند عمیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه سارقان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری بوده و در سرقت طلافروشی در استان های تهران، قم و مرکزی دخیل بوده اند، اظهار کرد: متهمان در ابتدا منکر دخالت در انجام سرقت مسلحانه طلافروشی بودند، اما پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به انجام سرقت طلافروشی کرج اقرار کردند.

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری دو مالخر و کشف طلاهای سرقتی و دو قبضه سلاح به کارگیری شده در صحنه سرقت، گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان ساخت: سارقان و مخلان امنیت شهروندان بدانند که با وجود فرزندان غیور این کشور در نیروی انتظامی، به هیچ وجه نمی توانند از چنگال قانون بگریزند و در نهایت به سزای اعمالشان خواهند رسید.

بنا به اعلام پلیس البرز سارقان مسلح طلافروشی کرج پس از درگیری با ماموران، هدف هشت گلوله قرار گرفتند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.