×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، سرهنگ “محمد معظمی گودرزی” جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز در این خصوص، بیان داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر انجام کلاهبرداری با شیوه های خاص از سوی متصدی یک مشاور املاک در شهر فردیس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی اولیه حاکی از این بود که متصدی یک مشاور املاک با همدستی ۲ نفر دیگر اقدام به فروش و اجاره دادن املاک افرادی می کند که اقدام به فایل کردن ملک خود در این سایت مسکن کرده بودند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: در ادامه پس از انجام تحقیقات میدانی از سوی کارآگاهان، با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه متهم اصلی پرونده در شهر فردیس شناسایی و پس از چندین شبانه روز تعقیب و مراقبت، در یک اقدام غافلگیرانه به همراه همدستانش دستگیر شد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اعتراف متهمان به انجام کلاهبرداری ملکی تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته از سوی کاراگاهان، تاکنون ۱۷ نفر از مال باختگان شناسایی شده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری صورت گرفته از سوی این باند حدود ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم تا از اعتماد بی مورد و خارج از عرف به مشاوران املاک و افراد ناشناس جداً پرهیز کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});