×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، اصغر ترکیان صبح دوشنبه در آئین اختتامیه نخستین جشنواره نشاط که با محوریت ارتقاء سلامت روان و مسئولیت اجتماعی، با همت مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سلامت دانشجوی دانشگاه فنی‌وحرفه ای و با همکاری دانشگاه فنی‌وحرفه ای استان البرز برگزار شد اظهار کرد: سلامت روان یکی از شاخصه هایی است که توسط روان شناسان مورد بررسی قرار می گیرد و این مهم در حوزه های مختلف حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در کنار سلامت روان، سلامت جسم نیز مطرح است، افزود: در جامعه سلامت روان کمتر مورد توجه قرار می گیرد، در این راستا اگر سلامت روان دچار مشکل شود در جسم تاثیرگذار است و باید برای رفع این مشکل اقدام کرد.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه ای استان البرز با اشاره به اینکه بیماری های روان حاصل تاثیر متقابل جسم و روان است و باید به این مهم ویژه رسیدگی شود، گفت: خوشبختانه در کشور ما در دهه های اخیر توجه به سلامت روان مورد توجه قرار گرفته است.

وی  با اشاره به جشنواره نشاط  گفت:دانشگاه فنی و حرفه ای اولین جشنواره با محوریت سلامت روان را برگزار کرد، چراکه امروز سلامت روان، مشاوره و روان شناسی مورد توجه است و برگزار ی این جشنواره به استان البرز محول شده است.

ترکیان با بیان اینکه در مجموع آثار رسیده به جشنواره ۵۶۰ اثر در رشته های مختلف  از ۲۱۳ نفر از دانشجویان ، اساتید ، مشاورین، کارکنان  و رابطین مشاور به سامانه دبیر خانه جشنواره ارسال گردید، افزود: این آثار توسط کارشناسان داوری در حوزه های مختلف به تفکیک بخش های جشنواره مطابق با سطح و گروههای آموزشی تعریف شده مورد ارزیابی و داوری قرارگرفت.

وی با بیان اینکه آثار دانشجویان سراسر کشور به دانشگاه فنی و حرفه ای البرز ارسال و پس از بررسی، برگزیدگان انتخاب شدند، افزود: در مجموع ۵۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و ۲۵ اثر برگزیده و انتخاب شدند.

در ادامه اختتامیه جشنواره نشاط، مهدی شریعتی مدیرکل تربیت بدنی، مشاوره و سلامت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای اظهار کرد: امروز برای اولین بار دانشگاه فنی‌وحرفه ای البرز میزبانی اختتامیه نخستین جشنواره نشاط را بر عهده گرفت و براین اساس جشنواره ای به منظور ایجاد مرکز نوپای مشاوره دانشگاه معرفی و برپا شد.

مدیرکل تربیت بدنی، مشاوره و سلامت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد: در بحث ورزش این مرکز با حوزه مشاوره تلفیق شده است و در اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات قهرمانی درون دانشگاهی را در دو بخش دختران و پسران خواهیم داشت.

شریعتی بیان کرد: در بخش پسران و دختران در ۹ رشته انفرادی، دانشجویانی که مقام قهرمانی کشوری را به دست آوردند به معاونت دانشجویی مراجعه کنند تا در مرحله انتخابی استانی شرکت کنند همچنین دو رشته فوتسال و والیبال برای دختران و پسران دانشگاه فنی و حرفه ای به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});