×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حذف سبدهای زباله از جلوی خانه‌های مردم
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، علی اصغر همتی با اشاره به اجرای طرح حذف سبدهای زباله از درب منزل شهروندان اظهار کرد: برخی از شهروندان توجه چندانی به ساعت مشخص شده برای انتقال زباله به بیرون از منازل خود ندارند و در ساعاتی به جز ۹ شب نسبت به این کار اقدام می کنند.

وی ادامه داد: بی توجهی به این مساله باعث شده  در ساعات مختلف شبانه روز شاهد انباشت زباله در سبدهای مقابل واحدهای مسکونی باشیم که این امر علاوه بر انتشار آلودگی راه را برای افزایش زباله گردی باز می‌کند.

وی توضیح داد: شهرداری کرج با هدف تلطیف سیمای بصری کوچه و خیابان‌ها از چندی پیش اقدام به حذف سبدهای زباله مقابل واحدهای مسکونی کرده است.

این مسئول با اشاره به روش اجرای این طرح گفت: با حذف این سبدها شهروندان باید زباله‌های خود را رأس ساعت ۹ جلوی درب منزل خود بگذارند تا پاکبانان شیفت شب نسب به جابه جایی و انتقال آنها به سطل‌های مکانیزه ابتدا یا انتهای خیابان  اقدام کنند.

همتی با بیان اینکه هیچ اجباری مبنی بر اینکه خود شهروندان نسبت به انتقال زباله‌ها به سطل‌های زباله مکانیزه اقدام کنند وجود ندارد، گفت: با توجه به اینکه ممکن است برای برخی از شهروندان به ویژه افراد مسن تردد به انتهای خیابان برای گذاشتن زباله دشوار باشد اجباری در این خصوص وجود ندارد و همین که مردم رأس ساعت ۹ شب زباله خود را جلوی درب خانه‌های خود بگذارند به اجرای هر چه بهتر این طرح کمک می‌کنند.

منبع خبر : ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.