×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز، فریدون محمد‌ی عصر روز سه‌شنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۰ با همراهی جمعی از معاونا‌ن و مدیران از روستا‌ی هدف گردشگر‌ی هیو واقع در شهرستان ساوجبلاغ باز‌دید کرد و گفت: موقعیت جغرافیایی، تنوع اقلیمی، تغییر‌ات آب‌و‌هوایی، مناظر دیدنی و جاذبه‌های طبیعی روستای هیو از جمله ظرفیت‌های گردشگر‌ی منحصر به فرد منطقه محسوب می‌شود.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز با اشاره به مرمت حمام تاریخی و آسیاب قدیمی روستا‌ی هیو بیان کرد:پروژه پیست اتومبیلرانی واقع در ضلع غربی روستا به همت کانون اتومبیلرانی و جهانگردی و اداره‌کل ورزش و جوانان و نیز با همکاری فرماندار‌ی ساوجبلاغ به زود‌ی به بهره‌برداری رسیده و یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ورزشی استان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: منابع ملی و طبیعی روستا‌ی هیو زمینه لازم برای احداث مجموعه‌ها‌ی گردشگر‌ی شامل مراکز اقامتی، تأسیسات پذیرایی، اماکن تفریحی را در مجاورت پیست اتومبیلرانی با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی دارد.

محمد‌ی در ادامه افزود: با همراهی شورای‌ روستا و به منظور دستیابی به اهداف مد‌نظر در راستا‌ی توسعه گردشگر‌ی منطقه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


});