×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع ۲۰۳ دستگاه تبلت اهدایی خیرین اتاق بازرگانی البرز به دانش آموزان استان
تارا نیوز

به گزارش تارا نیوز و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، در هفته ای که گذشت مرحله دیگری از اقدام خیرخواهانه اهدای تبلت به دانش آموزان بازمانده از استان توسط مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی البرز و با حضور نمایندگانی از اتاق، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش استان انجام شد.

در این مرحله هم توسط انجمن نیکوکاری اتاق بازرگانی البرز، طی مراسمی بالغ بر ۲۰۳ دستگاه تبلت اهدایی خیرین اتاق بازرگانی البرز در اختیار جمعی از آینده سازان میهن اسلامی قرار داده شد تا با دراختیار داشتن امکانات مناسب فرصت شرکت در کلاس‌های درس مجازی برای آنها فراهم شود.

طی اقدامات انجام شده در این مرحله بخشی از تبلت‌های اهدایی در اختیار دانش آموزان شهرستان‌های هشتگرد، فردیس و اشتهارد قرار داده شد و بخشی دیگر هم در اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره آموزش و پرورش ناحیه سه البرز میان گروهی از دانش آموزان استان توزیع شد.

تاکنون در راستای مشارکت خیرین اتاق بازرگانی البرز در طرح اهدای تبلت به منظور رفع نیاز و ارتقای دانش و بینش دانش‌آموزان بیش از ۵۶۳ دستگاه تبلت میان دانش آموزان البرزی توزیع شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.